Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 30 september 2022

Cas on Friday challenge #241 Stars

Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer vragen we om stars oftewel sterren. Meestal heb ik vrij snel al een idee, deze keer kostte het wat meer denkwerk en tijd. En het is een echte mix van merken geworden. Maakt het alleen maar leuk toch? Ik wilde perse mijn embossing folder gebruiken zodat het echte muur lijkt. Maar ojee...ik kon hem niet vinden, lag niet op zijn vaste plek...2 dagen later zag ik hem opeens liggen. Ik blij en nu ligt hij waar hij hoort😊.


Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  

Voor de liefhebbers de achtergrond is van Stampin Up en heet Brick & Mortar 3D embossing folder. Nu loopt er bij knutsel en kadootje een challenge waar ze embossing vragen en daar laat  ik hem aan meedoen. Ik ga genieten van mijn laatste vrije dagen maandag mogen we weer aan de arbeid. En dinsdag ben ik gelijk vrij ik neem altijd vrij als ik jarig ben.  Voor nu een fijne weekend en bedankt voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes.


 

9 opmerkingen:

  1. Een combinatie die je niet verwacht, maar de sterren springen er echt uit zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige sterrenkaart heb je gemaakt. Heel mooi met de muur als achtergrond. Geniet nog van de laatste vakantie dagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie combinatie met vanalles en nog wat aan merken, gezellig dat je met ons mee doet bij K&K.

    Groejtes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ina, wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Je hebt wel lang over deze kaart gedaan zeg! Meer dan 2 dagen! Maar het resultaat mag er zijn. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K! Laatste dagen voordat je weer gaat werken en dan meteen weer vrij. Ja, het is ook leuk om vrij te zijn op je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Ina! Heel leuke combinatie die muur en de sterren!
    Heel herkenbaar.... kan ook soms dagen zoeken naar een stempel, mal of folder en dan ben ik te eigenwijs om iets anders te pakken 🙈. In jouw geval maar goed dat je niet opgegeven hebt.....het resultaat is het zoeken zeker waard geweest 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele gave uitwerking van de opgave Ina. Die "stenen" muur geeft er inderdaad iets extra's aan. Alvast een fijne verjaardag gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Glad you found the embossing folder--I can relate! Such a great card that would work for a guy or a gal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie CAS kaart met de sterren en het geemboste gedeelte op de achtergrond. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is supergaaf!! Wat een prachtige bakstenen achtergrond.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina