Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 16 september 2022

Cas on Friday challenge #240 Christmas

Hallo!

De tijd vliegt vandaag alweer de start van een nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Christmas. Ik heb deze keer een stempel van Ludiec gekozen, ik was gelijk verliefd op dit rendiertje met zijn hartje.


Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.

Vanaf vandaag is onze vakantie begonnen. Twee weken doen waar wij zin in hebben. Lekker bij tanken van een drukke tijd. Mijn zwager is ondertussen overleden, we zorgen nog steeds voor de hond tot hij naar zijn nieuwe baas kan, zijn vrouwtje kan hem niet aan qua uitlaten.  Wens je voor nu een fijne dag! 





 

7 opmerkingen:

  1. Hé vakantieganger
    Heerlijk hoor in de vakantiestand en lekker genieten nu na de drukke tijd! Ik snap dat je vliefd bent op dit stempetje wat een leukerd!!! Veel plezier en fijn relaxen!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kerstkaart met dat rendiertje
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kerstkaart Ina, zeker weten een leuke stempel.
    Fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart met dit enige stempeltje. Maar lekker genieten van jullie vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps nog gecondoleerd met het overlijden van je zwager. Groeten Trijntje

      Verwijderen
  5. Ik vind het z'n leuke! En gelijk ook een heel gezellige kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk, ik snap dat je voor de stempel viel!
    Wat heerlijk he, vakantie. Ik moet nog even maar dan heb ik ook 2 weken. Wat verdrietig dat je zwager is overleden. Gecondoleerd. En nu dus een tijdelijke huisgenoot. Nou, ga maar lekker uitrusten van de drukke tijd die jullie hadden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina