Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 27 september 2022

De uitdaging #15 Sunflower

 Hallootjes,

Vandaag kom ik even voorbij waaien om jullie een kaartje te laten zien welke ik gemaakt heb voor onze gezamenlijke uitdaging met Janneke. Zij heeft hem deze keer bedacht; maak een verjaardagskaart met een magnolia en gebruik een garen of lint. Nou van dat  garen kreeg ik spontaan over rode vlekken. Ik heb daar altijd ruzie mee of zou ik het te netjes willen doen...ik heb garen/draad gebruikt.



Zoals je ziet heb ik de binnenkant weer een meegenomen. Friese teksten  gebruikt, ben tenslotte een Friezin😉. Vertaald in het Nederlands  Alweer een jaar ouder en Van harte gefeliciteerd. Deze jonge dame heet Sunflower Tilda en past wel bij het herfst weer. Inkt, cardstock is van Stampin Up en de labels van Marianne  design.  Had even wat voeten in aarde aangezien ik geen inspiratie had. 

Afgelopen  donderdag zijn wij naar de Joustermerke geweest. Was ouderwets druk en gezellig. Mooi weer en heerlijk genoten. Joustermerke = de jaarlijkse jaarmarkt in Joure.
Ook is er kermis en zijn bijv wedstrijden met paarden. De befaamde swipedei. En zaterdags  naar Franeker daar waren de agrarische dagen, met rommelmarkt, braderie en kermis. We troffen het weer met het weer. Wat kouder maar droog. Was er behoorlijk druk en we hebben ons wederom prima vermaakt. 

Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartjes, ik ga nu bij Janneke gluren haar kaartje vind je hier en dan denk aan de freubel voor de nieuwe challenge bij CAS on Friday welke aanstaande vrijdag van start gaat en wellicht nog een kerstkaartje  maken.  Een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge 

12 opmerkingen:

  1. Leuke tagkaart met het lieve stempeltje. Fijne dag liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Zeker van toepassing de Friese teksten. Fijn dat het gezellig was in Joure. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. Erg leuk die Friese teksten. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inclusief Friese tekst, leuk hoor, past echt bij jou.
    Wat een lieverd, deze magnolia met haar zonnebloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ina, wat een leuk model kaartje heb je gemaakt met Sunflower Tilda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd met die Friese tekst erin !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart, je hebt de stempel heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ina, het is een heel mooi kaartje geworden! Fijn dat jullie genieten van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukie is het Ina, ik zag hem al op Insta! We reageren meer op elkaars maaksels op Insta, maar toch blijft bloggen mijn voorkeur. Geniet nog maar van jullie vrije tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi opgelost! (Zou ik ook voor gekozen hebben) en zo een leuke kaart weer! Fijn dat je zo een heerlijk weekend had! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina