Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 29 september 2022

52WTC week #39

Hallo!

Daar ben ik zowaar er weer met een kerstkaartje...geen 5 op een rij en ook geen sneeuwpop. Echter wel op tijd voor donderdag kerstkaartjes dag. Ik werd geïnspireerd door een kaartje van Colien, ik realiseerde me dat ik ook nog van die snelle kaarten boeken heb. Daar heb ik deze uit gehaald en me eigen draai aangegeven. 


Ik vind hem zelf best wel leuk geworden en door deze boeken kan je redelijk snel een kaartje maken als je weinig tijd hebt...en dat had ik nu ondanks dat ik vrij ben. Moest ook nog een DT kaartje maken en hier was het zowaar nog een mooie dag dus was ik vooral buiten te vinden. Wens je voor nu een fijne dag en blijf gezond vooral nu dat C virus weer op rukt. Er zijn in onze vriendenkring nu al 3 met het je wel virus😝😝


Challenge

12 opmerkingen:

  1. wat een leuke grappige kaart Ina, fijn van die boeken dat schiet lekker op, zou er misschien ook eens aan moeten gaan denken, want ik heb nog lang niet genoeg.
    Fijn dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Ina. Leuk dat je inspiratie vond bij Colien! Dat vind ik het leuke aan bloggen, dat je zoveel ideeën opdoet.
    Geniet van het zonnetje, hier schijnt het nu ook weer lekker!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kerstkaart Ina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leukerd Ina.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje is dit Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kerstkaart met dit bevertje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje is het geworden Ina, bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrij en dan nog geen tijd, hihi Groot gelijk dat je ook van het buiten zijn geniet want vandaag was het zeker mooi weer en als het goed is morgen ook want dan ben ik vrij! Een leuk snel kaartje Ina, fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje Ina, oppassen is het met het gedoe, is nog lang niet weg. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat viel mee met het weer he? Ik moest de zonnebril op in de auto!
    Je kaart is leuk en die boeken zijn zeker heel handig. Als je dan wat minder tijd hebt...slim. Maar dat wist ik al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke snelle kaart Ina! Erg grappig die bever. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina