Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 2 september 2022

CAS on Friday Challenge #239 Stripes

Hallo!

Na een tijdje van afwezigheid i.v.m. familie omstandigheden ben ik er vandaag  weer met een kaartje. 

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Stripes oftewel strepen. Ik heb de strepen met strookjes cardstock gemaakt. De tekst is een stans van Marianne design. Na een drukke en droevige tijd vond ik dat het tijd werd voor wat kleur.


Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 




 

5 opmerkingen:

  1. Prachtige en vooral een vrolijke creatie. Fijn dat je er weer bent liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina, it's me...als er één lang afwezig is geweest dan ben ik het wel! De zomerstand wou maar niet uit, hihi
    Veel te heet in mijn appartement om ook maar binnen te zijn dus lekker naar buiten en op de paar veel te hete dagen zweten en puffen...lol. Familie omstandigheden klinkt vervelend maar je bent weer terug met een CAS kaart met strepen en lekkere stoere tekst erop. Volgende week probeer ik weer eens iets te posten.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie frisse kaart! Hoop dat alles goed gaat... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had je al een tijd gemist in Bloggersland....
    Sterkte met de tijd die gaat komen.
    Wat een leuke challenge, je maakte een hele vrolijke kleurrijke kaart, dat geeft je vast goed gedaan.
    Lieve groet, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ina,
    ik had deze nog niet gezien en hij is heel mooi! De challenge is weer gaaf! En ik heb al een idee. Meerdere eigenlijk. Alleen lijken ze wel op wat andere voorbeelden. Ik denk nog even, want als je meedoet wil je origineel voor de dag komen he?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina