Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 6 september 2022

De Uitdaging #10 met Anita

Hallo!

Vandaag zijn Anita en ik er weer met onze uitdaging. Het was al enige tijd geleden dat we onze laatste uitdaging hadden. Gelukkig is Anita nu weer fit genoeg en zij heeft mij uitgedaagd om een kaartje te maken met een Magnolia Stempel.  Ik heb gekozen voor Autumn and Halloween Tilda. 


Het is een vrij nieuwe stempellap en gekocht op de Artspecially van het voorjaar. De tekst is van Ludiec. Heb ze gekleurd met Stampin Up en  ook de glimmertjes gekleurd met SU blends zodat de kleuren mooi matchen. Ik ben zeer benieuwd naar wat Anita heeft gemaakt en haar creatie vind je hier.

Op het moment dat deze online komt ben ik aan het werk en ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond! 




9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel en weer zo mooi ingekleurd. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje met deze mooie stempel, werk ze .Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk met deze leuke stempel !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een grappige kaart! Ik blijf de monden missen bij deze stempels, al hebben sommige andere figuurtjes daar ook last van... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met dit enige magnolia stempeltje. Moet van de de winter mijn stempels ook masr eens tevoorschijn haken heb ook een wat magnoliastjes in de doos. Want leuk zijn ze! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina, ja ik weet het nog een tas vol Magnolia's! EN je kaart is supermooi! Deze Tilda is zo leuk in haar pompoenpakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met die pompoen Tilda Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben niet zo erg gecharmeerd van de Magnoliaatjes, maar jouw kaartje is wel een schatje, mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik heb mijn bijtjes op mijn blog gezet! De foto stond er inderdaad niet BIJ 😂 Dit kaartje is super leuk, mooi die pompoen Tilda! En de tekst is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina