Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 22 september 2022

Sneeuwpoppen vibe

Hallootjes,

Ik zit heerlijk te genieten van onze vakantie, twee weekjes doen waar wij zin in hebben. Merk nu pas hoe moe ik ben, lig over het algemeen vroeg op bed en slaap wat langer. De eerste dagen was het echt herfst qua weer, heb lekker zitten rommelen op me hobby kamer en in een bak met oude houtenstempels heb ik er een aantal sneeuwpoppen uitgehaald. Allemaal van whippersnipper. 





Ik heb ze gekleurd met Stampin blends,  deze gebruik ik te weinig zeg maar gerust zelden. Ook zie je vind ik wat kleur doet. Al het gebruikte papier is van Stampin Up. Mijn kerstkaarten voorraad is gegroeid met 5 kaartjes erbij, hoe  leuk is dat😉 Aangezien  donderdag kerstkaartjes dag is in blogland doet er een mee met 52weekstochristmas  week 38 alweer. Ik haal de 38 kaartjes nog niet...jullie wel? Vandaag ga ik joustermerke vieren, kijken of ik dat nog net zo leuk vind als vroeger. Als kind/puber ging ik er vaak heen vooral in het weekend, zo gek als toen doe ik het niet meer. 

Ik wens je voor nu een fijne dag en ik hoop dat ik binnenkort ook weer zin heb om echt te bloggen. Jullie berichtjes en reacties stel ik zeer op prijs. Ook al zie je me weinig, de meeste blijven trouw reageren. Dank je wel fijne blogdinnen😍😍


Challenge 

52weekstochristmas / week 38

17 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal heel erg leuk met deze mooie stempels.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whippers Snapper is zo'n gaaf merk en jouw sneeuwmankaarten zijn super leuk Ina! Ik heb pas 8 kerstkaarten en ben dus heel blij met mijn eerder genomen besluit veel gekochte kaarten te gaan sturen aan 'je weet wel' mensen.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige serie kaartjes heb jij gemaakt!!!!
    Gezellig dat je vandaag je kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om al je oude sneeuwpoppen te kleuren met de stampin blends en cardstock.Het zijn gewoon allemaal beauties geworden, en je geeft me ook inspiratie als je het niet erg vindt. Lieve groeten,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om al je sneeuwpopstempels tevoorschijn te halen en te gebruiken. Je maakte 5 prachtige kerstkaarten, Ina! En vakantie is heerlijk, wij zijn nu ook vrij en ik merk dat ik ook langer slaap. Fijn om aan toe te kunnen geven.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk even vakantie hebben, daar kun je zeker altijd erg van genieten! Ik werk niet meer, maar kan het me echt nog goed herinneren. Je reeks kerstkaartjes, is cute en superleuk!1
    Ik zit op 31 kaartjes, maak er 45, rest is gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie is dit Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent lekker aan de freubel geweest met die leuke sneeuwpop stempels. Meteen een mooie serie erbij en die teksten vind ik ook erg leuk. Lekker verder genieten van je vakantie Ina en gezellig je te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kerstkaarten! Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie serie kerstkaarten met deze leuke sneeuwpoppen. Ze zien er erg leuk uit. Ik ben niet zo thuis on de merken stempels... als je zo doorgaat kun je nog heel wat maken... Veel plezier op de joustermerke. Zo te zien goed weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Jij hebt ook vakantie! Geniet ervan!
    En een hele leuke serie! (mag nog even wat nazomerweer zijn zo voor onze vakanties.:) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sneeuwpoppenkaartjes Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooh, wat leuk!
    Dit idee ga ik onthouden, zo'n serie wil ik ook wel eens maken.
    Wat ga je vieren? Nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gave kaartjes zijn het met de sneeuwpoppen. Lekker hoor vakantie en bijslapen. Was het leuk in Joure? In elk geval wel lekker weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo dan heb je nog iets aan je vakantie, in ieder geval heeft het vijf mooie kerstkaartjes opgeleverd, met een oude stempel kun je weer heel leuke dingen maken dat zie je wel. Houten stempels zal ik nooit weg doen, het heeft toch iets speciaals vind ik . Je hebt ze mooi ingekleurd..Volgende week weer vijf kaartjes ? Misschien zit je dan wel aan 38....In ieder geval weer bedankt voor het meedoen bij 52WTC, en geniet nog van je vakantie. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele gave serie !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina