Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 6 april 2023

De uitdaging #23 Ludiec

Hoi,

Vandaag zijn Janneke en ik er weer met onze uitdaging. Deze keer bedacht door Janneke. Gebruik een stempel van Ludiec. Ik meende dat ik alleen teksten had maar toen ik in het bakje keek zat ook deze leukerd erbij. 



Het is een unmoutend stempel en heet Euchina, de tekst is Marianne  design en de inkt is een mix van Distress en Stampin up. Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft. Haar kaartje vind je hier. Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond. 



8 opmerkingen:

  1. Mooi.
    De tekst past er heel goed bij, dat maakt de kaart helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leef nog hoor Ina, hihi ik kan het bloggen niet altijd bijhouden maar nu ben ik er en deze mooierd is heel tof om naar te kijken en nu duik ik op deze regenmiddag ook mijn hobby hokje in! Alvast fijn paasweekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie stempel is dat Ina en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Zo zie je maar weer, we hebben vaak meer dan we denken hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina