Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 20 april 2023

De Uitdaging 24 # Långa Käringar

 Hallo,

Vandaag  zijn Janneke en ik er weer met onze uitdaging. Wij houden zoals je weet beide ook van hÄnglar and Wings stempels. Deze keer mocht ik weer iets bedenken, maak een creatie met een van de stempels uit de set van Långa Käringar. Thema was verder vrij.


Het werd een race tegen de klok voor mij maar het is gelukt. Heb een mix van materialen en merken. Heerlijk dat het zo kan. Nog drie weekjes werken en een weekje vrij, kijk er nu al naar uit. Even in de relax modus...niets moet alles mag.

Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft. Haar bijdrage vind je **hier** . Voor wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond. 





6 opmerkingen:

  1. een lief en mooi kaartje maakte je
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, al die hartjes erbij.
    Dat maakt het een heel lief kaartje, ik hou ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Ina! Met een lief stempeltje. Jij telt af naar je vakantie! Ik ook, alleen is jouw vakantie als ik alweer aan het werk ben! Ik moet nog 1 nacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven mooi die stempels en je hebt er ook weer een heel mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina