Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 13 juli 2023

De Uitdaging #29 Condoleancekaart

 Hallootjes!

Maak een condoleancekaart in de kleuren zwart, grijs, zilver en wit was de opdracht van Janneke aan mij. De set Lovely As A Tree is een veelzijdige set vind ik en daar komt deze boom uit. Ook de teksten zijn van Stampin Up. Bij de een is de boom zilver kleurig en de andere de tekst . 





Ook deze kaartjes hebben wij zo nu en dan nodig en horen bij het leven. Maak jij deze kaartjes ook of koop je ze liever? Ik hop zo naar Janneke en ben zeer benieuwd naar haar kaartje.  Ga je mee gluren bij haar? 

Na een aantal drukke en warme weken heb ik nu weekend. Dit weekend is vrij vol naar wel met over het algemeen leuke dingen😊😊.  Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond.



3 opmerkingen:

  1. Wat mooi Ina....zoiets kan heel goed voor zo'n gelegenheid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stijlvolle condoleance kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In elk geval een lang weekend, dat is lekker. Geniet ervan! En je kaarten zijn mooi. Ik houd wel van deze kaarten. Ik maak ze ook, mar dat weet je wel denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina