Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 24 augustus 2023

De uitdaging #32 | Eleanor

Hallo,

Vandaag is het tijd voor de uitdaging met Janneke, maak een kerstkaart in niet traditionele kleuren was mijn "opdracht" aan haar. En het mooie is hij gelijk meedoen aan 52 weeks to christmas. Ik heb wederom een stempel van Whimsy Stamps gebruikt, Eleanor, ook deze gescoord via marktplaats. De gebruikte kleuren komen uit de Incolor 2023 van Stampin Up, Boho  Blue en Wild Wheat. Daarnaast nog Wink of Stella (goud) voor een beetje bling. Zo jammer dat deze niet meer te koop is.

Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar kaart kun je *hier*  vinden. Mijn mannetje heeft nu ook vrij en aangezien het vandaag nog mooi weer denk ik dat wij er op uit gaan. Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge's 

https://52weekstochristmas.blogspot.com/




9 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje van een kaart, zo leuk deze stempelafdrukjes...en prachtig ingekleurd.
    Fijn dag vandaag .
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige kerstkaart heb je gemaakt. En ook je vriendin heeft een leuke kaart gemaakt met die kerstlampjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ina, wat een leuk 'Kerst'-kaartje heb je gemaakt met deze mooie kleuren. Geniet van jullie dagje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Ina. Mooie kleuren, leuke afbeelding.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer heel leuk !!!!!!
    Geniet van de dag !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart met een leuke afbeelding Ina. Dat meisje heb je mooi ingekleurd. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is dit Ina....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat een schattig stempeltje, je hebt het meisje heel mooi ingekleurd, mooie kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie hebben vast een gezellige dag gehad😉
    Je kerstkaartje is mooi in deze kleuren... geniet van de vrije dagen samen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina