Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 15 februari 2024

De Uitdaging #38 | Slimline verjaardagskaart

Hoi,

Vandaag zijn Janneke en ik er weer met onze uitdaging. Iets later dan we gepland hadden. Deze keer een slimline card met als thema verjaardag. Ik heb een stempel van Whimsy Stamps gebruikt en deze komt uit de set Piggies Crushed er zijn ook Dies bij te verkrijgen. De tekst is van Studiolight.

 

Zelf ben ik benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar kaart kun je HIER vinden.
En ik ben ook zeer benieuwd naar wat zij bedenkt voor  volgende uitdaging.
Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond.  



5 opmerkingen:

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina