Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 29 februari 2024

De Uitdaging #39 | gebruik een dier

Hoihoi,

Alweer een nieuwe uitdaging voor onze gezamenlijke uitdaging, deze keer bedacht door Janneke en ik moest een dier gebruiken voor de rest mocht alles. Aangezien we eind februari zijn heb ik voor een kerstkaartje gekozen en laat ik hem gelijk meedoen aan de wekelijkse  challenge van  52weekstochristmas week 9 alweer!

Heb meer merken gemixt de ijsbeer is van My favorite things en de tekst van Alex Syberia Design en de rest is van Stampin Up. 




Ben benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar kaart kun je *hier* vinden. Morgen ben ik er weer met een kaartje voor de nieuwe challenge bij CAS on Friday. Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge's

52weekstochristmas

13 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit kaartje met de schaatsende ijbeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met mooi papier.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart met die vrolijk schaatsende beer.
    Mooi papier is dit volgens mij liggen er hier nog restjes, je schud me weer wakker.
    Gezellig dag, leuk dat je er vandaag weer bent.
    Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kerstkaart met die leuke schatsende ijsbeer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net even bij Janneke gekeken en nu eevn bij jou ;o)
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor jullie uitdagin Ina.
    Die schaatsende ijsbeer is erg leuk en moet ook nog ergens in een van mijn laatjes liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd, je zou toch zo een eindje willen meeschaatsen met deze leuke ijsbeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd met de schaatsende ijsbeer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem heel erg leuk !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kerstkaart met deze leuke beer Ina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, die schaatsende ijsbeer, Ina! En mooi gekleurd. Leuke kerstkaart!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk Ina! Die ijsbeer moet ik ook ergens hebben geloof ik...Zo geinig. En slim van je om er een kerstkaartje van te maken. Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Ina,
    Wat een super leuke winterkaart maakte je!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kerstkaart met die schaatsende ijsbeer Ina. Ik vind deze beer altijd zo lekker eigenwijs kijken.
    Gezellig je te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina