Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 1 maart 2024

CAS on Friday challenge #278 | Hello

Hallo!

Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Hello oftewel Hallo. Ik heb deze keer gekozen voor mix van merken, de hondjes zijn van CRAFTlab, tekst van Katzelkraft, tekstballon is van Whimsy Stamps en tenslotte DSP van My favorite things. Gekleurd met Zig clean color brush.



Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 




 

10 opmerkingen:

  1. Wat een enige hondenkaart is dit, echt superleuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh those little Frenchies are so adorable! Love your layout and the striped bit is a great touch. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel geinige kaart met al die pups. Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergaaf kaartje Ina! Enig al die hondjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi... wat een leukerd is dit! Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de hondjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ina,
    Leuke kaart is het geworden... Mooi voorbeeld voor de uitdaging.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor.
    Leuk idee, een "Hello" challenge.
    Jij maakte een kaart met een lief tafereeltje erop, vind ik.
    Heel erg bedankt voor mijn verjaardagkaart!
    Ik vind CAS altijd lastig om te maken, jij mijn ogen uit met die van jou.
    Ik blijf er voorlopig nog lekker van genieten, want de hangen en staan in mijn huiskamer en steeds weer kan ik ze bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina