Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 13 september 2024

Cas on Friday challenge #292 | Thank you

 Hallo!

Vandaag ben ik er weer sinds lange tijd. Door allerlei privé omstandigheden geen zin en puf om te freubelen. Ook start vandaag de nieuwe challenge bij CAS on Friday  En deze keer is het thema Thank you / dank je wel. Aangezien het wel herfst leek de afgelopen dagen ben ik in deze sfeer gebleven. Wij hebben nu vakantie en genieten erg van het niets moeten, volgende week (ons laatste weekje) lijkt het heerlijk weer te worden. 


Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog.  Wens je voor nu een fijne dag! 




 

4 opmerkingen:

  1. Dan bof je volgende week! Ik hoorde net dat het 25 graden kan worden! Je kaart is heel mooi. Aan de challenges zie ik vooral hoe snel de tijd gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart in herfstsfeer, ik houd ervan.
    Geniet van je vakantie en het mooie weer, wij doen met jullie mee (hebben ook nog 1 week)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie CASkaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina