Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 26 september 2024

De uitdaging #43

 Hallo,

Na 3 maanden zijn Janneke en ik er weer met onze gezamenlijke uitdaging. Deze keer was het Janneke die iets moest bedenken.  Ze kwam met de volgende "opdracht" Maak een zomaar kaartje, voor een knuffel, of voor de leuk .. met een magnolia of hanglar stempel. 

Ik heb gekozen voor een magnolia stempel en de tekst is van Kri-eet. Deze stempel heb ik op de Art Specially in Nijkerk gekocht. Ze hebben zeer leuke Nederlandse teksten. Kijk maar eens op de site van Ella

Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond, Janneke haar kaart vind je hier ➡️ happystampin.




4 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart met mooie tekst.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje met de mooie stempel en tekst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart met het mooie magnolia stempeltje… ze blijven mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje is het! Mooie tekst inderdaad. ik heb er in Nijkerk nog even bij gestaan en niet gekocht. Nog teveel ongebruikte teksten liggen die ook mooi zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina