Hallo!
Vandaag start de nieuwe challenge bij CAS on Friday Deze keer is het thema Christmas in July oftewel Kerst in Juli. Ik heb deze keer de Slatted Christmas Trees stansen gebruikt en de tekst is van My favorite things.
Heb je zin om met ons met mee te doen? Of zoek je meer inspiratie kijk dan op ons blog om alle voorbeelden van het DT team te bekijken. Je hebt andere halve week de tijd om mee te doen. Kijk voor de exacte datum en tijd op ons blog. Helaas werd mijn vorige kaartje niet zichtbaar. Scrol even verder voor de uitdaging met Janneke 😊. Wens je voor nu een fijne dag!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.
Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina