Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 22 juni 2026

Uitgedaagd | Buttons

Hoihoi,

Sinds een hele lange tijd zijn Janneke en ik er weer met onze gezamenlijke uitdaging. Beide vinden ook de stempels van Louise Dunne (craftaddictionuk) erg mooi en ik daagde haar uit daar een kaartje mee te maken. Voor de rest mocht alles. Ik heb gekozen voor een stempel uit de Button A5 clearstamp. Daarnaast een stans gebruikt van craftaddictionuk: the Slatted rectangle. Als hoofdkleur Strawberry Slush van Stampin Up.



Ik ben zeer benieuwd naar wat Janneke gemaakt heeft en haar kaart kun je HIER vinden.
Wens je voor nu een fijne dag verder, blijf gezond en bedankt voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje (s).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina