Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 7 december 2017

Crazy for..........

Hallo allemaal,

Wat een weer brrrrrrrrrr, buiten guur en koud en binnen lekker warm. Maar goed dat de Sint weer naar Spanje is, hopelijk beter weer daar voor hem.

Eigenlijk had ik kerstkaartjes willen maken maar daar had ik even geen zin in, ik heb nu een feest- /verjaardagskaartje gemaakt. Nu ik thuis ben surf ik zo nu en dan via de telefoon op het net en kijk ik bij blogs zonder te reageren sorry, ik vind het maar niets. Al kijkende kwam ik er achter dat er een nieuw challenge blog van start zou gaan, nou ja nieuw.......was weer uit de mottenballen gehaald. Laat ik nu net sinds kort me draai proberen te vinden in de CAS kaartenwereld hoe mooi komt dat uit.

Ik heb nu voor dat blog een kaartje gemaakt om hen te feliciteren met herstart van hun challenge blog. Zelf ben ik er blij mee kan ik hier meer inspiratie vinden persoonlijk kan ik tot op heden
weinig blogs vinden gericht op CAS, tips zijn van harte welkom.

Onderstaand kaart wil ik dan ook mee laten hun eerst challenge sinds jaren    http://crazyforcas.blogspot.nl/2017/12/1-waar-is-dat-feestje.html

en ook aan:
*Addicted to Stamps en More challenge #271 Anything goes
*Anmacreatief - challenge 75 december Alles mag



De stempel en stans is van MFT, de inkt van Stampin Up en de tekst van Joy!


Ben benieuwd wat je ervan vind, ook heb ik nog een vraag ik had een watermerk maar deze
kan ik niet meer gebruiken. Nu doe ik het op deze manier maar ik zou graag weer me watermerk
willen gebruiken.....wie kan me helpen (bewerkt me foto's in Picassa)

Tot slot wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op me vorige berichten.


10 opmerkingen:

  1. Erg leuk jouw crea Ina!! Die olifantjes zijn super schattig.
    Wat jouw watermerkvraag weet ik zo niet hoe dat moet. Ik ken Picasa niet helaas...
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je met onze uit de mottenballen gehaalde challenge komt meedoen. Je kaartje is prachtig! Helemaal CAS, perfect. Een ander CAS challenge blog hier in Nederland is dit http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.nl/
    Ik weet niet wat voor watermerk je had en waarom je het niet meer kunt gebruiken. Ik zet mijn watermerken erin met Paint.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel lief en leuk CASkaartje geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje erg leuk gedaan. Leuk dat er toch ook een blog is voor jou mooie cas kaartjes. Via google kan je ook naar cas challenge zoeken wie weet wat je nog tegen komt.

    leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cas kaart Ina. Ik die het ook met paint. Zou niet weten hoe je een watermerk moet zetten. Succes ermee. Nu is het ook leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina,
    ik las ook even je bericht hieronder, je hebt een heftige tijd achter de rug en nog herstellende van een zware operatie, wens je veel beterschap.Gelukkig kun je ook weer kaartjes maken, je CAS kaart is heel erg mooi geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je meedoet met de allereerste challenge van Crazy for CAS. Wat een schattig kaartje is het geworden zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tooo cuuutee Image
    and I love how your coloring the Elephant
    one of my favorite card I have seen today
    Many thanks for joining with us at ATSM this time
    hugs
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk en lief kaartje! Leuk dat je meedoet bij CFC. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina