Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 20 juli 2020

Gast Designer bij Mijn Hobbyhonk Challenges

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb voor Mijn Hobbyhonk challenges.  Mijn kaartje welke je *hier* kan zien is door Angela als topper gekozen en ik mocht GD zijn, iets wat ik een hele eer vind. Mijn bijdrage voor de challenge van week 24


Het thema voor deze challenge is " het boerenleven" doe je ook mee? Ik moest wel even nadenken en nadat ik deze leuke tractor stempel van crafts consortium tussen me stempels tegen kwam wist ik gelijk deze wordt het. Mooi als mannenkaart. Het is een onelayer geworden. De bomen zijn van Stampin  Up. Gebruikte inkten zijn Distress en Versafine. Tekststempel weet ik niet meer.

Als dit kaartje online gaat ben ik aan het werk, ik wens je voor nu een fijne dag en hoop dat je meedoet aan de challenge. 



7 opmerkingen:

  1. Heel leuk Ina, goed bedacht!
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En volgens mij zag ik dat je met je "gezellig kijkende kerst kat kaart" weer in de top 3 staat, gefeliciteerd, dik verdiend.
    Deze is super leuk!! Sjonge, je moet er maar op komen om met alleen een trekker stempel zo'n leuke kaart te maken! De trekker valt echt goed op, maar de rest van de kaart maakt het 1 geheel, heel erg leuk. Mooi landschap maakte je.
    Werk ze, ik ben juist lekker vrij vandaag en mijn man ook, onze oudste zoon bakt 2 dagen, zodat wij (2 dagen😉) "vakantie" hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal mooi is je kaartje zo geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie stijlvolle kaart Ina. Chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ina.mooie stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart. Mooie stempel en natuurlijk een heel mooi voorbeeld voor de boerenleven challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi landelijk tafereel op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina