Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 21 juli 2020

Make it a december...Hanglar and Wings

 Hallo allemaal,

Daar ben ik zowaar alweer hihihi. Heb  de smaak te pakken.  Zit sowieso in de goede flow blijkbaar want er zijn 3 verschillende kaartjes als topper gekozen. Ik vind het in ieder geval een eer. Dit kaartje viel in de top 3 bij Cas on Friday, ook de katten deden het goed, deze katten familie werd topper bij More mixedmedia en dit Katje was topper bij Mijn hobbyhonk challenges en ik mag weer GD zijn . Angela houdt me van de straat hahahaha.

Zoals jullie weten is er enige tijd een nieuw kerst blog opgezet door Janneke en Wilma kerst-mix  genaamd en het lukt mij niet om altijd mee te doen. Afgelopen dagen heb ik heerlijk zitten te inkten en daar is dit label uit voort gekomen

Dit label heb ik gemaakt de de stempel  Snöfolk  van hÄngler and Wings, haar broer komt binnenkort. De achergrond heb ik met dezelfde hoofdkleuren gemaakt als waar ik meegesleurd, wel in de oxide variant van Distress, Speckled Egg en Victorian Velvet. Het stencil is van Dutch doobadoo. Tekst is van Joy. 

Tot slot wil ik je bedanken jullie bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje(s). Ik ga nog even fietsen en wens je voor nu een fijne dag verder  en blijf gezond!!
Helaas wint Covid weer terrein.


Challenges

10 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel mooi label gemaakt Ina. Mooie achtergrond en ook het afdrukje is heel mooi ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je toppertjes, wat leuk is dat dan :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label, vind de kleur super vooral Speckled Egg heel mooi.
    En een lief stempeltje. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Ina,
    altijd leuk he, om te ontdekken dat je kaartjes tot de top behoren. Ik geniet daar altijd erg van!
    Ook dit label is weer heel leuk!
    Het is goed weer om te fietsen 's avonds he? Weinig wind...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk is deze geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die flow van kaartjes maken ik heb weer even een buiten flow, haha Gefeliciteerd met je winners dat is altijd genieten. Je hebt mooie zachte kleuren gebruikt en een hele mooie label gemaakt! Geniet maar lekker van het fietsen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo'n toppertje! Lief en mooi label maakte je, lekker zachte tintjes en schattig is het meisje op de afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en fijne kleuren heb je gebruikt. toppie
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige label heb je gemaakt. En gefeliciteerd met al je toppertjes.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is fantastic.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cute image and great little tag. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina