Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 3 juli 2020

hAnglar&Wings - here comes the SUN

Hallo allemaal,

Het is een tijdje geleden dat Janneke me uitdaagde maar 2 weken was het zover. Eigenlijk zouden we een doosje maken, iets wat echt me ding niet is maar enfin ik dacht bij mezelf  we zien wel. Al wat er kwam geen inspiratie en zin om een doosje te maken.  Nu had Janneke ook de Pure hapiness kit Ren lycka  4 van hÄngler and Wings voor ons besteld (altijd een verrassing) en deze was afgelopen vrijdag bezorgd in Nijbeets. En voila onze uitdaging heeft ze in mijn voordeel bijgesteld.

De uitdaging werd maak een creatie met Sara och Margreta, één van de nieuwe stempelsets van de Pure hapiness kit. Maar Wie wie is...daar ben ik nog niet achter hahaha.  Afgelopen zondag was het gelukkig een stuk koeler en heb ik heerlijk gefreubeld.

Ik heb een sketch gebruikt van CAS on Friday challenge 183 en daar laat ik dit kaartje ook aan meedoen. Het papier zowel DSP als cardstock en inkt zijn van SU. Tekst gestempeld  net Versafine en rhinestones uit voorraad.  Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat Janneke gemaakt heeft haar kaartje kan je *HIER* vinden. Ga je mee kijken? 

Ik wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond. Tot laterssss


10 opmerkingen:

  1. Super lief kleurrijk kaartje Ina.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Ina, sa leuk!
    Fijn weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat schattig!!
    Mooi gekleurd, lukt mij nooit zo mooi.
    De sketch is leuk hè?! Met de juiste materialen maak je zomaar een super mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Ina, lekker vrolijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lekker vrolijk kaartje leuke sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig en vrolijk kaartje heb je gemaakt met de sketch!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en mooi kaartje geworden...vrolijke kleurtjes gebruikt.

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Ina. Heel leuk ingekleurd in deze vrolijke kleuren. Mooie schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige, schattige kaart is het geworden! Een erg leuke uitwerking van de sketch! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina