Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 28 juni 2020

Lazy days Penny Black

Hallootjes,

Wat een warme week hebben we achter de rug, ik ben blij dat de temperaturen eindelijk weer gezakt zijn. Hier in mijn woonplaats hebben we weinig water gehad. De lucht voorspelde niet veel goeds maar helaas  voor de natuur. Er staat heel de dag wel een stormachtige wind. 

Ik weet niet hoe het jullie verging er kan van freubelen weinig terecht. Ik had als ik thuis uit me werk geen zin om me hobbykamer op te zoeken. Veel te warm en we waren nog achterhuis bezig. Buurtjes waren blij verrast toen ze de nieuwe schutting zagen staan toen ze thuis kwamen van vakantie. We hadden het er wel eens over gehad maar niet wat en wanneer.

Vandaag wel gefreubeld maar dat kaartje kan ik later van de week laten zien. Nu laat ik je kaartje zien wat ik eerder heb gemaakt. Hij is al bij de ontvanger dus kan ik hem veilig plaatsen..


Zoals je ziet deze keer geen mix media stijl maar meer in CAS stijl en een oude stempel van Penny Black. Ook wil ik Gerrina welkom heten en hoop dat we elkaar kunnen inspireren. Nog een weekje werken en dan heb ik een week vrij, nu al zin in. Voor nu bedankt voor jullie reacties op me vorige kaartje en tot snel.


Challenge's 

9 opmerkingen:

  1. Ik lees je gezellige berichtje en zie je kaart en denk, hee...... toen keek ik op mijn rekje waar de kaarten hangen een ja hoor, daar hangt deze kaart tussen!!
    Zo grappig.
    In het echt is de kaart nóg leuker, ik hou van de CAS stijl (Ik had je toch wel een berichtje gestuurd om je te bedanken?? Ik weet het niet meer zeker namelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, je hebt een lief berichtje gestuurd😊

      Verwijderen
    2. Oh gelukkig.
      Ik dacht het al wel, maar begon even te twijfelen.
      Fijne dag!

      Verwijderen
  2. Lief en mooi CAS kaartje, ik hou er van. Egeltje heeft het naar zijn zin.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfs de egel had last van de warmte...
    Je kaartje is heel mooi geworden en fijn ingekleurd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel toepasselijk kaartje bij de warme dagen die we hadden. Hier ook weinig regen, hoor! Volgens mij heeft Brabant het meeste gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk zomers afdrukje Ina en zo mooi ingekleurd. Een mooie kaart heb je ervan gemaakt. Ik vind deze temperatuur ook prettiger hoor, vorige week liep mijn lijm alle kanten in hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en lief zomers kaartje geworden. ziet er weer mooi uit.

    liefs jo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom even om een hoekje kijken hier, heb nog vakantie en tegen mezelf gezegd even een uurtje bloggen en dan volgende week weer! Praat me niet over hitte, hihi daarna bbbrrr...koud en regen, maar niet van die buien zoals op tv in Brabant gelukkig. Je kaartje is een lievie en echt CAS. Nog even doorzetten en dan lekker een weekje in de relaxmodus...geniet ervan Ina!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina