Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 9 juni 2020

Art Specially #2

Hallo allemaal,

Daar was ik alweer, zoals ik al eerder vertelde ben ik heerlijk met me inktjes in de weer geweest. Deze keer in de mix media stijl, vind dit nog best lastig. Door veel te oefenen en te kijken op bijvoorbeeld pinterest, youtube en medebloggers zoals Monique  gaat het steeds beter maar er nog veel te leren en uitproberen.

Deze keer laat ik jullie een kaartje met een stempel van Art Specially,  Giraffe aan thee. Dit soort stempels spreken mij erg aan en ik begin fan van hun te worden. Al surfend ben ik dit blog tegen gekomen en wil ik met jullie delen.  Er staan  vind ik prachtige dingen op en goed uitgelegd vind ik.

Dan nu me kaartje in mix media stijl ala  Ina, ben benieuwd naar je mening  ....en tips zíjn welkom.

Gebruikte materialen, Distress oxide en gewone Distress inkt. Versafine inkt.
Tekststempel en Giraffe zijn van Art Specially. Craquele stempel  is van Studiolight. En verder heb ik een Wink of Stella van SU gebruikt.

Tenslotte wil ik je bedanken voor je reactie op me vorige kaartje(s) en wens ik je een fijne dag verder.


Challenge's 

8 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!! Ontzettend mooi zeg! Je beheerst het goed, dat inkten en zo. Knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....dat is leuk gedaan Ina....mooie giraf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat leuk super zo goed gedaan.
    Vind de stempel echt tof.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina, het is een Toppertje geworden hoor!
    Heel leuk gedaan!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kleuren van je vind ik helemaal super, en zeker een mooi geheel geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf.
    Je hebt talent voor het mix media!!
    Het lijkt altijd zo lastig maar volgens mij is het vooral DOEN en niet teveel nadenken.
    Mooi dat je de randjes met donker bewerkt hebt, dat zorgt ervoor dat de giraf (Wat een leuke!!!) in de spotlight staat.
    Blijven doen hoor, dit soort kaartjes, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gelukt hoor!! Mixed Media is doen, durven en loslaten. Alles is goed. Nou dat gaat vast goed komen. enne blijven oefenen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Ina! Dit heb je hartstikke gaaf gedaan. Supergeslaagd!
    Jij hoeft helemaal niet meer kijken bij anderen hoor. Top!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina