Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 16 juni 2020

Art specially #3

Hallo  allemaal,

Me eerste berichtje met de nieuwe blogger...zal mij benieuwen hoe het gaat.Word wel een kort berichtje, denk ik. Wil nog even kleuren op me vrije middag😃

Ik blijf in de kaartjes met dieren, inkt en kleur. Deze keer is weer een giraffe geworden en het is een stempel  van Art Specially, een oudje maar ik heb hem sinds een weekje. Jaja me bestelling van hun was vlot binnen. Post is blijkbaar  weer bij.
Zoals je ziet weer in de mixed media stijl a la Ina hihihi.  Ook deze keer Distress Oxide en Versafine clair inkt gebruikt en een Wink of Stella voor een beetje bling om colbertje en de hoed. Tekst is van Stampin Up. Pfff is wel zoeken nog deze nieuwe blogger. Kort berichtje lang werk. Voor nu een fijne dag en tot snel.


Challenge's

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel is dit zeg.
    Het gilletje staat hem zo goed😍.
    Ik vind dat je jezelf en mooie stijl hebt aangemeten, je hebt er echt oog voor.
    En? Heb je nog gekleurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wat gaaf! Monique heeft deze stempel ook en ik mocht hem eens lenen. Heel mooi! Dank je wel voor het meedoen aan onze giraffe challenge van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stempel Ina. Mooi ingekleurd. Het is weer een hele mooie kasrt geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die nieuwe blogger schrikt me eigenlijk een beetje af. wil er mijn tijd even voor nemen, maar ik zie eigenlijk geen verschil met de oude bij jou ? Dus ik weet niet goed wat te doen hiermee...
    in ieder geval, een leuke kaart heb je staan, mooi gedaan, ben benieuwd wat je nog gaat maken
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How cute! Thank you so much for entering our Challenge at Crafter's Castle this week. Good luck!
    Blessings, Jeanie Ellis DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com
    Scrapbookingmamaw MyBlog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina