Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 18 juni 2020

Art Specially #4

Hallo allemaal,

Daar ben ik zowaar alweer op de vroege ochtend. Ook deze keer weer een dier in de hoofdrol...deze keer geen giraffes of katten maar een vogel. Heb op me vrije middag met me inktjes en stempels in de weer geweest.  Gisteravond nog afgemaakt.   Ook deze stempel was in me digitale mandje van Art Specially gevallen .  En deze kan mooi mee doen aan 52wtc helaas te laat voor kerst-mix.blogspot.


Deze keer ook weer Distress Oxide en Versafine clair inkt gebruikt. Sneeuwvlokken  zijn van MFT en bewerkt met embossing poeder, tekst is van Pinkfresh. Wink of Stella voor een beetje bling dit op alle grijze delen zoals bij een kerstbal.

Momenteel beetje erg druk met werk en daardoor s avonds te moe om te bloggen. Ik kom zo snel mogelijk langs bij je. Voor nu een fijne dag verder, ik ga zo naar me werk.


17 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Ina, jij kunt dit zo goed het blenden.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge..... gaaf hoor!!
    Zo mooi, niet teveel toevoegen, zodat het een kaart wordt die helemaal klopt en niet te druk is.
    Werk ze een we zien je vanzelf wel weer voorbij komen als er weer puf is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Ina.
    Gezellig dat je er deze week weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met dat schattige vogeltje erop, mooie achtergrond heb je erbij gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een prachtige kaart. Heel mooi hoe je de stempel hebt ingekleurd en een mooie achtergrond!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Ina, wat een mooie vogel. Heel mooie kaart heb je er mee gemaakt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met dat mooie vogeltje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stempel Ina, die heb ik nog nooit gezien. Mooi ingekleurd en je hebt er weer een mooie kerstkaart bij.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een prachtige kaart, heel mooie achtergrond en supermooie vogel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel bijzondere kerststempel en daar heb je een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes, lairette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart Ina. Wat een mooie vogel en wat leuk ingekleurd. Fijn dat je daar zo Veel plezier aan beleefd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vogel op je kaart en erg mooi kleurwerk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem top !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fantastisch tofe stempel, en je achtergrond is ook zo mooi. Toppertje!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kerstkaartje met die prachtige vogel erop Ina...mooie stempel is dat...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke kaart is het geworden ! mooi gemaakt
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina