Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 22 juni 2020

Voor Jamie

Hallo allemaal,

Daar ben ik zowaar op de maandag, vandaag een extra dagje vrij ten compensatie van vorige week. Ik mocht samen met collega's aan de herhaling van BHV, we hebben nu allemaal weer de herhaling en alle medewerkers zijn weer up to date  qua BHV. Echt iedereen mijn werkgever vind belangrijk dat een ieder eerste hulp kan verlenen en reanimeren. 

Afgelopen weekend samen met Johan aan de klus geweest. we hebben de schutting in zijn geheel vernieuwd tussen ons en de buren (wij hebben een hoekwoning)die op vakantie zijn. Hond was mee dus de uitgelezen kans om dit te doen. Anders moest het beestje binnen blijven. Schildpad wel even op de gesloten om te voorkomen dat deze via ons erf alsnog de kuierlatten nam.Ze lopen harder dan menig een denkt. Van het één kwam het ander maar hij staat er en ik ben blij dat hij nu gewoon van Larikshout is en niet gebeitst tuinhout. 

Vandaag laat ik je één van de twee kaartjes zien wat ik gemaakt voor de buurvrouw...moest echt alle zeilen bijzetten daarvoor......zondagochtend 11.00 een appje van haar, ga je vandaag aan de freubel, ja denk het wel wel was mijn antwoord, wel kan je dan voor morgen 2 kaartjes maken voor mij, 1 voor me dochter en mijn kleinzoon. Ik ga er mogen heen.........uhhhhh das wel kortdag , Jahaaa maar ik bedacht opeens ik ga morgen naar hun toe.  Ze zijn jarig geweest en maanden niet in het echt gezien dus....... enfin ik ben de uitdaging aan gegaan en ze kreeg 's avonds haar kaartjes.

Onderstaande is voor Jamie, een jongeman die van dino's, LEGO en stoere auto's houd



Zoals je ziet geen dier in de hoofdrol, wel een stoere bak en tandwielen van Coosa. Me favoriete inktjes weer en de tekst is van Joy. En hij is wederom in me eigen mix-media stijl. Hij was er ontzettend blij mee en daar gaat het om. Kaartje van zijn moeder komt later. Tenslotte wil ik jullie bedanken voor de leuke reactie op me vorige kaartjes en onderstaand kaartje was een van de toppers bij mijnhobbyhonkchallenges



Voor nu wens ik je een fijne dag/week het wordt warm zeggen de weervrouwen en weermannen. Voor wie er tegen kan geniet ervan. Ik zoek de schaduw en blijf overdag wel meer binnen als ik niet werk.  En het aller belangrijkste is blijf gezond!



Challenges



10 opmerkingen:

  1. Zo ik heb alweer wat kaarten gemist. Wat een stoere kaart en Magnolia blijft leuk. Heerlijk dat inkleuren. Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke kaartje Ina....ik hou ervan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn twee erg mooie kaarten geworden Ina. Heel verschillend maar beide erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je toch gelukt Ina, het zijn twee mooie kaarten geworden. Lief dat vissertje en die met de auto is lekker stoer inderdaad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor, zo kort dag en dan in opdracht kaartjes maken. Dat is altijd een extra uitdaging vind ik. Heel mooie mixed media kaart. Ik ben benieuwd naar de kaart vor zijn moeder, maar die zien we vast binnenkort!
    En actief in de tuin geweest! Waren de buren op de hoogte?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous cards. Really love the stamps. Thank you for joining our Challenge at Crafty Cardmakers. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk Ina stoere kaart, toch altijd een dingetje zo`n uitdaging. maar het is je gelukt!! Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fabulous masculine card!! I love the colors and how you stamped the gears in the background! Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en een stoere kaart geworden voor haar kleinzoon...en nog leuker natuurlijk is dat het andere kaartje in de topper terecht is gekomen...gefeliciteerd..toppie gedaan.

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een stoere kaart is het geworden met de mooie auto erop leuk die tandwielen erbij op de achtergrond
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina