Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 7 juni 2020

Iris Play House Mouse

Hallo allemaal

Allemaal gezond en wel aan de andere kant van het scherm? Hier gaat alles zijn gangetje zoals wellicht velen van ons geplaagd door hooikoorts en helaas laten me spieren in de steek door alle weer schommelingen. Je ziet de tuin gewoon groeien door de regen, helaas ook de ongewenste planten hihi. De natuur was hard aan water toe en voor het waterpeil op orde is mag er nog het nodige vallen.
Van mij hoeft het niet of het zou 's nachts moeten regenen en overdag droog zijn, Gelukkig hebben we er niets over te zeggen anders krijgen we nog meer ruzie op de wereld.

Ik ben vandaag lekker aan het shoppen geweest op het internet en heb weer te veel mooie stempels gezien en besteld **bloos bloos**. Nu hopen dat mister post mee werkt en ik ze snel hebt. Ik heb nu al zin om er mee aan de slag te gaan......herkennen jullie dat? Ik heb genoeg daar ligt het niet aan maar op een of andere manier wil ik juist met deze nieuwe aan de slag. Ook heb ik lekker met oxiden en andere inkten gespeeld (deze zie je later) ik heb van Johan versafine clair gekregen en niet een paar kleuren maar alle vierentwintig. Ik ben er zo ontzettend blij ermee en ik vond en vind het superlief van hem!

Het kaartje wat ik jullie wil laten zien is een CAS-kaartje, ik vind dat heerlijk om te doen. Geef mij inkt en stempels en ik ben blij.  Mix media vind ik ook leuk om te doen maar wel erg lastig. Cas gaat me beter af vind ik zelf.  Ook deze keer heb ik een "oudje" gebruikt. Het is er eentje van House Mouse deze zie je momenteel ook niet zoveel meer maar ik blij ze schitterend vinden.


De materialen die ik gebruikt heb zijn cardstock en inkt van SU. De muisjes heb ik met Distress ingekleurd en de tekst met Versafine clair.  De tekst is van Marianne Design en de House Mouse stempel heet Iris play. Daarnaast nog strass steentje uit voorraad. Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond! Ik hoop binnenkort een blog rondje te kunnen maken.

PS heeft iemand van jullie al de nieuwe interface geprobeerd? Ben benieuwd naar je reactie.


Challenges:

6 opmerkingen:

  1. Beautiful card, the image is so sweet. I ordered some Versafine Clair ink pads online and hopefully they will arrive too. I only ordered a few, lucky you to have all 24! Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz - DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de navraag Ina aan deze kant van het scherm is ook alles zover goed, heerlijk bezig geweest in mijn hobby kamer. Wel heel blij met de regen de pollen zijn uit de lucht :) gelukkig.
    Prachtig Cas kaartje gemaakt vind de muisjes schattig op je kaart. Ik begrijp precies wat je bedoeld ook ik heb wat besteld afgelopen week :).
    Wens je een mooi nieuwe week toe.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, ik vind CAS juist altijd erg lastig, wil vaak teveel toevoegen waardoor het CAS weg is.
    Hier ook nog gezond, gelukkig.
    We houden ons nog steeds aan de richtlijnen, zijn veel thuis en houden indien we weg zijn, afstand.
    Ik durf de nieuwe blogger nog niet te gebruiken🙄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met de Iris heb je gemaakt Ina. Wat lief van Johan dat hij je zo heeft verwend met de mooie kleuren inkt. Ik begrijp dat je aan de slag wil.met je nieuwe stempels. Hopelijk komen ze snel. Veel plezier ermee .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg! Deze stempel is enig! En ik herken het! Ik heb pas een bestelling bij de Egel gedaan en dan kan ik niet wachten tot het binnenkomt. EN dan zul je net zien dat je dan weer werken moet.. De cupcake ligt er nog steeds! Morgen ga ik ermee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Ina! Heel mooi de kleine muisjes verwerkt op de prachtige bloemen! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina