Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 28 mei 2020

Kerstpost #11 Tilda

Hallo allemaal,

Tjonge alweer donderdag, de 22ste keer dit jaar. Het lijkt of  de tijd steeds sneller gaat als normaal....vandaag wil laat ik kaartje zien met alweer een magnoliastempel en keer een Tilda. Lijkt wel  of mijn magnolias heb het ontdekt. Deze keer een kerstkaartje en  me voorraadje groeit gestaag met dank aan de kerstkaarten blogs.  Zowaar al weer 15 kaartjes, deze heb ik gemaakt voor het blog 52weekstochristmas week 22.


Gebruikte materialen; magnoliastempel en Joy dots en tekststempel, Distress inkt. SU cardstock, inkt en DSP. Voor nu wens ik je een fijne dag verder, ik ga zo naar me werk en hoop dan te genieten van een paar vrije dagen.



18 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje leuk dat stippen papier er achter schattige stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heeft ze/hij een jurkje aan, dus is het Edwin wel??🙄
    Het is in ieder geval een schattig kaartje, het stippen papier past zo leuk bij het stempeltje.
    Het valt op, maar toch gaat alle aandacht naar het afdrukje.
    Mooi gemaakt.
    Werk ze, ik mag straks ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oepssss was nog niet helemaal wakker vanochtend ;)
      Is idd Tilda

      Verwijderen
  3. Schattig kaartje heb je Edwin een jurkje aan getrokken 😉.
    Fijne werkdag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahahahaha ja, Edwin anno 2020;)
      Was niet helemaal wakker vanochtend blijkbaar. Heb het aangepast

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaartje met dit leuke stempeltje e blijven schattig. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje en leuk dat je je Magnolia stempels weer gebruikt! Wie wat bewaart heeft wat!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, heel mooi papier, en zo schattig met Tilda ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartje met Tilda! Je ziet tegenwoordig niet zoveel Magnolia-tjes meer heb ik het idee! Of ligt dat aan mij? Ik vind ze nog wel leuk maar ik heb de stempels al een tijdje niet gebruikt, misschien ook weer eens kijken wat ik eigenlijk heb! Ooo, erg hé? Maar jouw kaartje is leuk en fijn dat je meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kerstkaartje met die lieve Tilda, heel mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje, Ina! Mooi magnoliaatje heb je gebruikt. Die zijn zo schattig, leuk dat je ze herontdekt hebt.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    PS en waarom zou Edwin geen jurkje aan mogen, dat kan toch tegenwoordig wel :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk weer je kerstkaartje met Magnolia, ze blijven toch nog steeds leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kerstkaart Ina en Tilda is mooi ingekleurd.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie Tilda op je kaartje en mooi gekleurd.mgroetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Fijn dat je meedoet bij 52 WTC!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel lief kaartje. Ook dit Magnoliaatje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gisteren vonden wij jou kaart in onze brievenbus!!
    Wat lief zeg!!
    Heel, héél erg bedankt, het doet ons goed om te weten dat mensen aan ons denken!!
    Ik heb de kaart aan mijn rekje gehangen in de kamer, kan ik er goed van genieten.
    Wat lief ook dat je er extra stempel afdrukjes bij gedaan hebt, dat doet mij goed!!
    Ze zijn zó schattig en ik schreef al, ik heb ze niet, dus ik ben er blij mee.
    Nu het weer wat kouder/regen wordt ga ik gauw weer eens knutselen, je ziet ze wel een keer voorbij komen!
    Lieve groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina