Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 14 mei 2020

Holiday Home

Hallo allemaal,

Daar ben ik er weer, even snel een kort berichtje wat ik wilde perse dit kaartje posten voor 52weekstochristmas week 20 alweer en ik hoopte ook voor kerst-mix  challenge blog omdat  deze verschoven is van dinsdag naar donderdag maar ja verkeerd gelezen. Challenge sluit / sloot op woensdag om 23.59.



De stempel en dies zijn van Papertrey  Ink, cardstock en inkt van SU. Kwaliteit  foto is niet echt super maar ja moest echt op avond fotograferen en dat is  niet echt handig...

Ik ga weer naar me werk en wens je een fijne dag verder en blijf gezond. Ik hoop van het weekend weer een blog rondje te kunnen doen.



14 opmerkingen:

  1. wat een leuk wintertafereeltje met die schattige huisjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is je kerstkaartje Ina...leuk zo een winters dorpje...
    en veel plezier met je werk vandaag..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat je toch niet mee kon doen met de andere kerst-challenge, Ina. Je kaartje is heel erg leuk met het kerstdorpje!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kerstkaart, leuk met die huisjes ! Succes op je werk vandaag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje in prachtige kleurtjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie rustige kerstkaart Ina. Leuke stempels van die huisjes en kerkje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje met die huisjes! Ik vind ze erg leuk altijd die huisjes! Een mooi kaartje met niet teveel erop! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kerstkaartje met dit gezellige dorpje, mooi gemaakt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje, leuk dat dorpje.
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi zo !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje heb je gemaakt! De huisjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina