Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 21 mei 2020

Ullsockor hAnglar & wings

Hallo allemaal,

Ik hoop alles nog gezond en wel bij jullie aan de andere kant van het scherm. Hier bij ons gaat alles zijn gangetje. Druk qua werk en daardoor wat moe maar voor de rest gaat prima. Nu gelukkig een paar dagen vrij. Maandag mogen we weer.  Wat gaat de toch snel, week 21 alweer.

In me spaarzame vrije momenten heb ik afgelopen dagen tijd heerlijk met mijn inkten gespeeld en geëxperimenteerd. Deze keer heb ik ook de blending brush van Nellie Snellen gebruikt en ik vind ze fijn werken.

Het is vandaag donderdag 21 mei (Hemelvaartsdag) en dat betekent kerstkaartje tijd bij 52WTC en deze keer heb ik een label gemaakt. Deze maak ik niet zo vaak en als helemaal niet in deze stijl. Eigenlijk ben ik er best een beetje trots op maar oordeel zelf....

De stempels zijn van hÄnglar & Wings en heet Ullsockor, label gemaakt met een stans van Tim holtz de inkten welke ik op de label heb gebruikt zijn een combi Distress  en Distress Oxide. Voor het meisje heb ik inkt van SU gebruikt en ook het lint is van SU en het crème kleur weet ik niet meer.

Voor nu een fijne dag, geniet van de zon en blijft gezond!


Challenges


22 opmerkingen:

  1. Leuke tag Ina en mooi ingekleurd.
    Fijne dag en geniet van je vrije dagen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk label het meisje heeft er zin in zo te zien ze kan niet wachten op de sneeuw
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk label met dat super leuke meisje!
    Groetjes en een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig label, heel mooie stempel en super ingekleurd ! Geniet van je vrije dagen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend in deze prachtige kleurtjes Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke tag Ina en het mooi ingekleurde meisje steekt vrolijk af tegen je mooi gemaakte achtergrond.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terecht trots op je mooie label, Ida! Heel mooi gemaakt.
    Geniet van je lekkere lange weekend.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, heb je per ongeluk Ida gedoopt, Ina. Het spijt me. :-)

      Verwijderen
    2. Haha..geen probleem Jantine, heb nu wel het spijt me vergeef me in het hooff

      Verwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Ina!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat huppelt ze lekker rond op je label! Mooi kerstlabel, ik snap dat je er trots op bent! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerst tag is dit Ina..zo mooi die achtergrond gemaakt met je inktjes en ook een heel lief en mooi ingekleurd stempeltje erop..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je label Supermooi!
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem prachtig Ina! Heel mooi gemaakt! Lekker met inkt in de weer, zo leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuk label is dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige label heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for joining us at the Crafty Sentiments Designs DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een mooie, lieve tag heb je gemaakt
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo heerlijk met inkt aan de gang !
    Geeft altijd veel voldoening !
    Mooi resultaat!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fun and festive tag. I love that image! Thanks for joining the challenge at the Love To Craft Challenge Blog Dorlene DT LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week Ina ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina