Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 3 mei 2020

Art Specially

Hallo allemaal,

Allereerst dank voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje,  zo leuk om te lezen en te krijgen. Ik geniet daar iedere keer van. Nogmaals bedankt!!

Art Specially 2020, wat verheugde ik mij daarop zoals velen met mij....veel over gehoord en dit jaar zou ik voor het eerst met Janneke gaan.....yeahhhhh en toen kwam dat nare virus in Nederland  en ging het hele feest niet door...dat was even slikken. Ik begreep het toen al (het niet door kunnen gaan) en nu paar weken helemaal. Wat een pijn en verdriet door Covid 19, de wereld staat voor velen op de kop. Op enige manier word een ieder geraakt.  Ik ga wat de beurs van positieve uit en ga ervan uit dat 2021 doorgaat  en dat ik dan kan genieten van de mooie dingen daar samen met Janneke en misschien zie ik je daar....

Op hun site heb ik wel een aantal stempels kunnen bemachtigen, één daarvan heb ik gebruikt voor onderstaande kaartjes...zelfde stempel  andere kleuren en kleurmedium. Elke keer verbaas ik me over de verschillende uitstraling . Ook ben ik enigszins uit me comfortzone gegaan....zou zeggen oordeel zelf en een reactie stel ik zeer op prijs en ook tips zijn welkom.....



Voor de bovenste kaart heb ik distress oxide inkt en meerdere stempels gebruikt. De onderste kaart distress inkt  en een stencil.

Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenges


11 opmerkingen:

  1. Velen hadden zich op die beurs verheugd Ina en ja corona gooit behoorlijk wat roet in het eten en veel beperkingen voor iedereen, maar als we het maar gaan winnen hè, dan komt het wel weer goed allemaal! Met inkt kun je eindeloos variëren en geen kaart hetzelfde. Ik geniet van je mooie kaartjes!!! Hoop voor jullie dat Art S. het volgend jaar weer kan! Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina, leuk dat je op mijn blog was en een lief berichtje hebt achtergelaten! En wat een mooie art kaarten heb je gemaakt.Ik heb de oxides ook ontdekt en vindt het superleuk om mee te werken! En zeker jammer dat de beurs niet heeft plaatsgevonden...jaren geleden ben ik er ook geweest met n vriendin en vond het een mooie beurs! Volgend jaar maar weer. Kunnen we nog ff sparen hihi. Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is jammer van de beurs, helaas gaat er een streep door heel veel dingen dit jaar. Volgende jaar dan maar weer hopelijk. Je hebt twee hele mooie originele kaarten gemaakt. Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuke, mooie kaarten Ina. Zo gaaf dat ze nooit hetzelfde zijn als je met inkt werkt. Volgend jaar moeten we elkaar maar eens treffen op de ArtSpecially, die moet gewoon doorgaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaarten. Zo leuk om te zien dat je door verschillende technieken 2 totaal verschillende kaarten hebt. Ik zie het distress oxide inkt steeds vaker voorbij komen. Goed om te weten dat ik jou kan benaderen voor tips en trucs;) Enne je gezellige uitstapje met Janneke hou je nog tegoed. Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Ina! Je hebt twee heel mooie kaartjes gemaakt! Ik hoop ook dat het volgend jaar wel doorgaat. Spannend ivm de verzekeringen allemaal begreep ik, wat evenementen betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, die zijn mooi.
    Ik vind die met het stencil verrassend, daar zit nog een extraatje in, de cirkels, ze zijn heel gaaf.
    Jammer dat er dit jaar niks doe gaat, zo ook de beursen.....Ik hoop dat we dit onder controle krijgen, zodat we volgens jaar weer kunnen naar onze uitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten! Ik hoop ook dat de beurs volgend jaar doorgaat!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn leuke kaarten geworden Ina.de achtergrondjes zijn beide leuk. Dat lijkt heel gemakkelijk om te doen ... Maar het valt nog niet mee.. IK heb het onlangs weer gedaan omdat ik een serie condoleance kaarten heb gemaakt. Komen binnenkort wel weer eens op mijn blog. gewoon lekker door kliederen met inkt.Inderdaad jammer dat de beurs niet doorging...Hopelijk in het nieuwe jaar. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaarten! Ik ben zelf erg slecht met inkt! Hopelijk gaan alle beurzen volgend jaar wel weer door en ik heb mijn hoop nog op de Kreadoe gevestigd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great creations.

    Thanks for joining us at the Love to Craft Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina