Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 26 mei 2020

Het is een....magnoliaatje

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de berichtjes op me vorige kaartje. Ik kan daar zo van genieten, thnx.

Vandaag is het weer tijd om jullie een kaartje te laten zien van de Janneke & Ina uitdaging. Deze keer was het mijn beurt om iets bedenken en ik dacht bij mezelf het zijn bijna altijd "meisjes/vrouw"  afbeeldingen zelden het "jongetje/ man" variant.  En ook zie je momenteel niet zo vaak meer magnolia stempels terwijl enige tijd geleden het erg populair was. Ze zijn blijkbaar uit de mode, old stuff.  Ik vind ze nog steeds mooi en heb ze allemaal nog en kan er geen afstand van doen. Je voelt het al aankomen denk ik;)  met een creatie een mannelijk magnolia en het mag geen kerstkaart zijn....ik heb er veel dus voor mij qua keuze al een uitdaging hahaha.

Mijn keuze is uiteindelijk dit vissende knulletje geworden die heerlijk relaxed met zijn voetjes in het water zit te vissen en wat mijmerend zit te denken aan de tijd dat hij weer naar opa en oma mag...of die lieve tante en oom...


Ik heb nog aan gedacht om er nog dots of  glimmertjes oid bij te doen, maar ik vond het eerder storen dan wat toevoegen. Gebruikte materialen:  jongetje en hekje van Magnolia, tekst Joy.  Inkt Stampin up, Distress en Versafine, cardstock van Stampin  Up en Florence aquarel papier.  

Vraagje, wat zou jij een kiezen...man of vrouw en waarom vraag ik me dan af. Ik ga nu kijken wat Janneke gemaakt heeft....

Tot slot wens ik je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge's 

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ina,
    Ik heb nooit met de magnolia hype mee gedaan ik ben dan ook niet zo'n ster met inkleuren heb er ooit 2 gewonnen maar zo weinig gebruikt. Maar dit is wel een lievie de mijmerende Edwin! Mooi gekleurd en het water is super gedaan! Blijf ook voorzichtig doen en blijf ook gezond!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ingekleurd Ina mooie kaart, ik heb geen stempels van magnolia vind het jammer dat er geen mondje is.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, kijk hem nou zitten, de schat.
    Ik denk dat hij nog niet zoveel gevangen heeft, hihi.
    Ik vind het een lieverd hoor, maar de meisjes vind ik om vaak erg leuk.
    Ik heb geen Magnolia stempels, dus kan ook niet zeggen welke ik vaak zou gebruiken.
    Het heeft natuurlijk ook te maken met voor wie je de kaart maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja, ze zijn toch erg leuk hoor! Maar er komen natuurlijk steeds meer dingen op de markt en nieuwe merken etc. Maar je kaart is heel lief en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zomerse kaart Ina. Dat dromerige ventje..Mooi ingekleurd. Ik maak de meeste kaarten voor vrouwen, misschien kies ik daarom snel voor vrouwen/meisjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart Ina ;O)
    Bedankt voor de uitdaging! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje en zo mooi ingekleurd. En nee hoor er hoeft niet meer op, het is zo perfect.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig kaartje Ina!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gedaan Ina! Je Magnoliaatje krijgt zo alle 'aandacht' die het verdient!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina