Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 30 mei 2021

Gespeeld met inktjes

 Hallootjes!

Wat is dit heerlijk wakker worden, zonnetje scheen zowaar. Eindelijk de goede kant op qua weer en temperatuur. En volgens de geleerden laten we zo langzamerhand  de Covid pandemie  achter ons. Mijn eigen velletje word ook weer ruimer, nu de moeheid en pijn nog weg en het is party time😁😁. 

Ik heb de afgelopen tijd wel met mijn favoriete inktjes en stempels gespeeld tussen de bedrijven door. Allegaartje van merken maar dat is het leuke van onze hobby.  






Zoals je ziet lekker divers, het condoleancekaartje is naar de ouders van Marloes gegaan. De kleuren symboliseren het kleurrijke karakter van haar en qua kleur kon het haar nooit genoeg zijn.  De bijtjes laat ik meedoen aan het 4-seasonchallenge blog thema Bee Happy! Waar ze Bijtjes of smileys willen zien. 

Tot slot wil ik je bedanken voor de reacties op me vorige kaartje, doet me goed. Ik ga genieten van de zon. Nog wat bloemetjes halen voor buiten. Blijf gezond en tot snel!



12 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook altijd leuk om verschillende merken door elkaar te gebruiken. Heerlijk gewoon een beetje kliederen en combineren. Aan je kaartjes is te zien dat je goed in de flow zat, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je jezelf weer wat beter voelt Ina. En het zonnetje en de positieve berichten doen mij ook goed hoor. Ik zit nu ook buiten onder de luifel van je mooie kaarten te genieten. Mooi zoals je met inkten en stempels aan de slag bent gegaan in vrolijke kleuren. Hier komt even niets uit mijn handen, lekker in de tuin aan het rommelen én een goed boek aan het lezen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina, ontzettend divers! Wat mooi allemaal. Ik vind die met de bijen heel mooi, maar die onderste is echt zo gaaf! Supermooi gedaan.
    En ja de lente is er helemaal! Zo genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn het mooie creaties die je laat zien prachtig. Fijn dat het weer iets beter gaat, nu de rest nog liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht eerst dat je alles had gecombineerd op één kaart, maar dat is niet zo! Wat zijn ze gaaf zeg echt een heel mooie serie, ik vind ze allemaal prachtig! Fijn dat je je weer lekkerder voelt, houden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed te lezen dat het beter gaat en het zonnetje doet natuurlijk ook wonderen, eindelijk!
    Wát een prachtige inktcreaties Ina, super knap gedaan!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke kaarten reeks! En fijn om te zien hoe je de merken door elkaar gebruikt; dat is toch heerlijk om te doen? En zeker met deze mooie resultaten ook heerlijk om te zien! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke serie, wat een mooie kaartjes en label!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt heerlijk met je inktjes zitten spelen Ina.....wat een MOOIE serie creaties laat je weer zien.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt. Je kunt goed overweg met je inkjes. Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke label voor de BEE-Happy challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige serie kaarten met allemaal leuk inkt technieken. Ik hoop dat je wat opgeknapt bent. We hebben een aantal mooie dagen gehad... vandaag minder. Gisteren nog met mijn moeder onder de parasol zitten te knutselen. Veel beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina