Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 24 mei 2021

Voor de jarige Monique

 Hallootjes!

Daar ben ik weer eventjes na tijdje van afwezigheid. Mijn lichaam liet/laat mij een beetje in de steek en had ik even geen zin om te freubelen. De dochter van onze vrienden is vrij plotseling op 32 jarige leeftijd overleden. Ze had door haar beperking een heel speciaal plekje in ons hart. 

Vandaag  laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb voor Monique, ze is vandaag jarig en als het goed is heeft deze kaart al ontvangen. Monique ook via deze weg van harte gefeliciteerd💋.



De stempel is van Tim Holtz, Snarky Cat. Gebruikte stencil is van Nellie Snellen. Verder Distress inkt gebruikt.  Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge's 




12 opmerkingen:

  1. Ach Ina wat naar, gecondoleerd en ja dan hebben je vrienden je hard nodig en staat je hoofd er niet naar...veel sterkte hoor!
    Jij hebt ook al zo'n mooie kaart voor Monique gemaakt, ze houd van deze stijl dus valt vast in de smaak! Hou je haaks,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina, dat is heel naar voor jullie vrienden, een dochter verliezen. Ik moet er niet aan denken... dat ze een speciaal plekje in jullie hart had, kan ik me helemaal voorstellen.
    En je lichaam liet je in de steek, logisch dat je hoofd dan even niet naar knutselen staat. Je kaart voor Monique is super. Gaat ze geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina. Daar ben je weer meg een hele leuke kaart voor Monique. Leuke kat! Jij ook maar gecondoleerd met dochter van jullie vrienden. Altijd verdrietig . Je wil niemand missen. En als je dan zelf niet zo fit bent blijft het knutselen erbij.. maar het is hobbie geen must. Moet ontspanning geven. En soms staat je hoofd er niet na en heb je geen zin . Dat mag best
    hoor.... Veel sterkte nog. Groeten Trijntje



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, heel veel sterkte liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super fun image and a lovely background, great choice of colours and design. Thank you for joining our 'Bright and Sunny' colours challenge at We Love Chocolate Baroque.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a super fun image and bright and happy background, many thanks for sharing with us at We Love Chocolate Baroque May challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat heftig vreaelijk voor jou ook heel veel sterkte.
    Je hebt een leuke kkart gemaakt.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hilarisch kaartje Ina, zo grappig die tekst en die leuke poes! Minder leuk is het nieuws van de dochter van je vrienden, veel te jong... sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat triest zoiets, sterkte voor iedereen die van haar hield.
    De kaart voor Monique is top, mooie achtergrond en zo grappig die kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat erg dat de dochter van je vrienden zo jong is overleden, ook voor jou condoleances en sterkte Ina. Je hebt wel een mooie felicitatie-kaart voor Monique gemaakt, die vindt ze vast gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verdriet! Dat is ook veel te jong. En wat vervelend dat je lichaam je in de steek laat. Weet er alles van. Even pas op de plaats is dan ook echt nodig. En gewoon doen. Dank je wel voor deze prachtige kaart. Hij staat hier mooi te zijn!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wonderful funny card!Thanks for joining us at papercraft-challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina