Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 27 april 2021

5 x Condoleance/sterkte

 Hallootjes,

Op deze zonnige koningsdag kom ik even voorbij waaien om jullie een aantal kaartjes te laten zien welke ook bij het leven horen. Zijn niet de leukste kaartjes om te maken maar  ik weet dat het zeer gewaardeerd wordt. Helaas zijn er nog maar 2 op voorraad. 







Het zijn diverse kaartjes met ieder hun eigen uitstraling. Op het onderste kaartje heb ik een clearblok gebruikt om de achtergrond te maken. Deze beinkt met Water gedragen inkt (SU) daarna een beetje water op gesprayd  en op aquarel papier afgedrukt. De bovenste kaarten heb ik met distress  inkt gemaakt. Onderste kaart laat ik mee doen aan de challenge van Knutsels en kadootjes waar Nederlandse teksten worden gevraagd.

Mijn kaartje voor Carla is in de prijzen gevallen bij crafty sentiments. Altijd weer leuk vind ik. Tot slot wil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje, ik geniet daar  zo van. Ik ga nog even freubelen en genieten van de zon. Mijn plan is van het weekend weer een blog rondje te maken. 





13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serie Ina! Ik vind de eerste prachtig, zo mooi van kleur.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaartjes super mooi gemaakt, gefeliciteerd met je toppertje. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn erg mooie kaarten geworden Ina, ik vind de tekststepel die bij 2 en 3 gebruikte heel mooi.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie serie kaarten! Ben weg van die met de bladeren en streep gekleurd en helemaal weg van de onderste! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel erg mooi.
    Ik vind het altijd fijn om zelf een kaartje te maken voor een condoleance, daar kan je extra liefde en gevoel in kwijt.
    Die met de kleurtjrs, die vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, nooit leuk om die te versturen, maar inderdaad zeer gewaardeerd. Jouw serie is prachtig Ina en leuk dat ze zo anders zijn allemaal. Van harte met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes en ja idd ze horen bij het leven het is niet anders. De onderste is toch wel een beetje mijn favoriet hoor en de gekeurde zijn heel mooi gedaan.

    Liefsss Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie condoleance kaarten heb je gemaakt, en ze worden zeker altijd gewaardeerd. En gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie serie condoleance kaarten heb je gemaakt Ina. Heel mooi met deze verschillende stempels. Zeker iedere kaart een eigen uitstraling. Mooie teksten er bij. Fijn als je voor deze gelegenheid een mooie kaart kan sturen . Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi Ina. Hopelijk blijven die andere 2 nog eventjes in de kast liggen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig Ina. En ja, het hoort erbij en dan vind ik het fijn om een mooie kaart te maken die een beetje troost geeft. Super dat je weer gezellig meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stijlvolle kaartjes Ina. En ook in droevige tijden is het fijn als er aan je wordt gedacht. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Ina.....wat heb je een MOOIE en STIJLVOLLE serie condoleance-kaartjes gemaakt. En net zoals je schrijft.....ze horen bij het leven. Toch is het te hopen dat je ze niet allemaal snel nodig hebt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina