Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 15 april 2021

Kerst met Tomtenissar

 Hallootjes,

Daar ben  ik zowaar op kerstkaarten donderdag, is al een poosje geleden dat ik een kerstkaartje heb gemaakt. Deze keer heb ik wederom voor een hÄnglar and Wings gekozen. Dit manneke komt uit de set van Tomtenissar. Alweer zo'n heerlijk naam hihihi. 

Bij de The Paperplayers hebben ze regelmatig een kleurenchallenge in een kleuren combinatie waar ik niet altijd aan denk. Ik heb deze keer hun kleuren combinatie gebruikt, misty moonligt, merry merlot, crumbecake en een neutrale kleur. Gekozen voor Whisperwhite, dit zijn allemaal kleuren van SU. DSP is ook van SU. Verder een stencil van dutch doobadoo en stansen van Carddeco. 


Vanochtend ben ik de leer geweest bij Janneke want ik wilde de stampin blends graag proberen, deze zijn op alcohol basis. Met copics kan ik niet overweg  en ik dacht voor ik eventueel tot aanschaf over ga, eerst proberen en dat kon. Wat ik gemaakt heb zie je later. Voor nu een fijne dag verder en blijf gezond!


Challenge's 

The paperplayers PP536 Color-challenge

52weekstochristmas week 15

kerst-mix #challenge-56

20 opmerkingen:

  1. Een hele leuke vrolijke kerstkaart!!
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Tomtenissar is leuk met z'n fluffy mutsranden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje geworden...ben benieuwd wat je bij Janneke heb gemaakt en hoe het is geworden

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kerstkaart Ina. Ik had je al een beetje gemist :-) dus fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kerstkaartje Ina, het leuke stempeltje heb je prachtig ingekleurd...alles past zo mooi bij elkaar!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje die, euh...... jongen (aan zijn naam waag ik mij niet hoor🤣)
    Mooie kleurtjes, dat vind ik juist zo leuk aan een challenge, je komt bij dingen die je zelf niet zou verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Ina. Goed p. De materialen eerst uit te proberen. Er is zoveel te koop...en he kan niet alles aanschaffen. Wat fijn dat Johan ook al gevaccineerd is. En jij straks de tweede. Mijn man kreeg vandaag bericht. Kan zaterdag ook bij de huisarts terecht voor Astra zeneca. Hij is boven de 65.. maar is gezond.. dus het verbaasde mij. Want ik dacht 60 tot 65 . Masr we vinden het heel fijn dag we nu beiden straks gevaccineerd zijn. Op naar de vrijheid. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That greeting is just the sweetest along with this card! Your coloring and the dimension you achieved on his Santa hat is fabulous too! Thanks for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaall euk isje kaartje geworde,
    geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is hij schattig Ina en zo krijg je een mooie kerstkaart in deze kleuren. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje leuk de banner met de stempel erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje en ook qua kleur prachtig! Mooi mutsje op, blosjes, hij ziet er fris uit!
    Slim om even te proberen eerst. Ik ben erg van de Copics, maar het is allemaal heel persoonlijk. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje met het mannetje..Fijn toch dat je de stampin blends uit kan proberen, het is zo persoonlijk...en je kan niet alles aanschaffen. Ik ben er heel tevreden over...Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a sweet Christmas card you made with our color challenge! Nicely done, I hope you enjoyed using the Blends, too! Thanks for playing with my color challenge at the Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een SNOW CUTE kaartje Ina.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Absolutely adorable in every way! Love how you featured the challenge colors. Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Ina, mooie kleuren. Leuk dat je meedoet met de Kerst-Mix!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina