Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 18 april 2021

Knutseldate met Janneke

 Hallootjes!

Op deze zonnige zondag en laatste dag van mijn vrij dagen😓, had al gezegd tegen Janneke en Johan ik weer aan het werk en het word mooi weer, .wil ik jullie mijn kaartjes laten zien welke ik gemaakt heb bij Janneke. Voor het eerst Stamping Blends gebruikt, ik vind ze fijner kleuren dan Copics maar ik denk dat het bij alle kleurmediums het een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen is. Water gedragen inkten hebben nog steeds mijn voorkeur, wel heb ik besloten om een paar kleuren aan te schaffen. 

Janneke is demo van SU dus je snapt het al, alle gebruikte materialen zijn van Stampin Up en te verkrijgen bij haar.  Behalve dat het leerzaam was, was het heel gezellig!




Tot mijn vreugde zag ik dat ik met onderstaand kaartje bij The Paperplayers gekozen ben als "A Cut a bove" hoe leuk is dat?
 

Voor nu wens ik je een fijne zonnige dag verder en tot laters. En niet te vergeten dank je wel voor je reactie op me vorige kaartje(s).😍😍


Challenge

17 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je lekker aan het oefenen bent geweest bij Janneke. De bloem is prachtig ingekleurd. Zeker oefenen... de slak is ook erg mooi. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker gezellig, en je kaartjes zijn super leuk!
    En je kleuren is ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd gezellig, de knutseldates! En er zijn ook nog mooie kaartjes uit voort gekomen. Ik heb ook wel eens geprobeerd met Copics te kleuren maar doe het liefst toch met de Ziggies, als er maar water aan te pas komt.
    Hier kijken we de F1 nadat we in het bos hebben gelopen.
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh...je vakantie al weer voorbij?! Hopelijk ben je lekker uitgerust en had je een gezellige afsluiter met Janneke! En hele mooie kaartjes gemaakt Ina!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In ieder geval had je nog wat zonnige laatste dagen Ina - hier vandaag meer wolken dan zo'n - en volgende week ook regen dus de echte lente is er nog niet, hoofdzaak je hebt kunnen bijtanken in je vakantie! Dat was dus een SU-feestje en het ziet er SUper uit!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Ina! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Gefeliciteerd met je mooie kerstkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten Ina. Heel mooi gemaakt. Gefeliciteerd met de top plaatsje, altijd leuk. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De spullen van SU passen altijd zo mooi bij elkaar.
    Ook vind ik de teksten, met sommige woorden in sier letters erg leuk.
    Zo'n date kan je mooi gebruiken om eens wat andere spullen te gebruiken, kijken of het bij je past.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten maakte je Ina, dat slakje zie ik de laatste tijd vaker voorbij komen, zo schattig (op papier dan want in de tuin vind ik hem niet zo fijn 🙈) Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, hier was het vanmorgen regen, maar de vooruitzichten zijn goed en gelukkig werk je geen 16 uur op een dag en ook niet alle dagen, dus hopelijk is het op je vrije momenten ook mooi weer.
    Je kaartjes zijn erg leuk en wat heerlijk he, zo'n knutseldate! Alleen van het samen zijn en zitten kan ik al genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the gift carrying snail! Thanks for playing along with us at CASology.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn super, vooral die slak! Fijn dat je blij werd van die markers! En van harte met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt, lekker vrolijke kleuren. En gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, die bloem is een echte blikvanger! Mooi gedaan. En ja: de blends van SU zijn echt heel fijn. Mijn dochter Yvonne is ook SU demo en ze heeft mij en veel anderen enthousiast gemaakt!
    Lia (ook als DT Sisterhood of Crafters)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning project, BRILLIANT design.. Thank you so much for entering your gorgeous project into our "MELLOW YELLOW " challenge atThe sisterhood of crafters this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Cheers, aNNie DT Member
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina