Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 6 juni 2021

Groene lift

 Hallootjes!

Hebben jullie ook zo genoten van het weer de afgelopen week, was prima buiten uit de wind. Helaas moest ik de gehele week werken, maar ach in de pauze buiten koffie drinken en lunchen is toch ook fijn.  In de avonduren samen met Johan de fiets gepakt en de drukte van de dag er uit getrapt. Genieten van de natuur en een ijsje, zalig! Ik ben niet zo van het foto's maken onderweg  maar deze kon in niet laten. Kijk ze eens trots zijn met hun drie jongen😍😍. Paps en mams werden gelijk allert.

Gisteren heb ik mijn hobbykamer opgezocht wat er waren een paar challenge's waar ik aan mee wilde doen er mijn buuffie vroeg om een sterkte kaart. Reden genoeg en buiten was het nat en kil dus....voor DCL was ik al te laat zag ik. Vliegt de tijd zo snel of was de periode om mee te doen korter dan anders??

De challenge van CAS on Friday en de Liftchallenge heb ik gecombineerd  en dit is het resultaat.  

De gebruikte materialen....
Van het blad een sjabloon gemaakt en daar de achtergrond mee gemaakt.  Het blad is van Stampin Up. Net als het DSP nieuwe Incolor kleur soft succulent. Allemaal verschillende groen tinten zoals je ziet.  Buuffie is blij en ik blij...missie geslaagd. 

Ik ga straks me hobbykamer in, buiten zitten wordt hem niet in het noorden. 15 graden momenteel en de wind is ook kil. Voor nu een fijne dag. 


Challenge's 

http://liftchallenge.blogspot.com/2021/05/liftchallenge-161.html

http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.com/2021/05/challenge-206-colour-green.html?m=1



10 opmerkingen:

  1. Hihi de tijd gaat razend snel Ina, ik doe liever met challenges mee die een maand duren en dan nog lukt het mij soms niet. Je hebt je mooie blad heel creatief gebruikt en ook nog iemand er blij mee gemaakt dus toppiejoppie Ina.
    Dankjewel voor je bezorgdheid en ja ik pas goed op mezelf hoor. Maar ja met stil zitten wordt je ook niet beter maar ben na werk nog wel aan zitten toe hoor! Hier in het westen schijnt de zon volop en ga straks BBQ bij mijn vriendin...niet verkeerd toch?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie stijlvolle kaart gemaakt Ina. Wij boften met het weer verleden week, we hadden een weekje vrij en zijn er elke dag op uit getrokken. De tijd vloog om. Morgen weer werken en alles weer gewoon helaas. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie sterkte kaart heb je gemaakt en ik snap dat je voor dit schattige echtpaar bent gestopt voor een foto.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk zo'n fietstochtje na het werk. Dat kan deugd doen.
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina,
    je kaart is heel mooi. Een echte sterkte kaart. Kan me voorstellen dat je buuf blij was.
    En wat heerlijk he, even fietsen in de avond...
    Ja er zijn heel veel leuke challenges..en de tijd gaat snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto van het jonge geluk, en wat een mooie kleuren voor je sterkte kaart prachtig blad erbij heel mooi Ina. Ik maak me op voor een warme week hier in het zuiden, alles staat open zo dat het onder de 20 gr komt.
    Fijne week liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk al dat jonge spul, hier wonen wij vlakbij veel water en zie ik op mijn wandelingen ook van alles. Mooie foto!
    Je kaart voor onze challenge is zeer geslaagd, mooi dat blad en de gestempelde bladeren erachter, de combi met de strook is ook erg leuk. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie sterkte-kaart Ina, leuk om de bladeren ook nog er achter te stempelen. Lief hè die kleine zwaantjes maar pa en ma gaan inderdaad snel blazen als je te dicht in de buurt komt. Ziva plonste iets te dichtbij in het water en wist niet hoe snel ze er weer uit moest LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Ina! Leuk dat je meedoet met onze liftchallenge. Prachtig in deze groentinten.
    Ik ben als de dood voor zwanen, zeker als ze net jongen hebben. Ze hebben een keer tijdens een kinderfeestje achter onze Bram aan gezeten die was toen een jaar of 6. Sindsdien loop ik er met een grote boog omheen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina