Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 13 juni 2021

Beterschaap

 Hallootjes!

En genieten jullie ook zo van het weer? Niet te warm vandaag, beetje wind. Mag van mij wel zo blijven tot de herfst. Mijn temperatuurtje, zit heerlijk onder het afdakje dit berichtje te typen. Vanavond waarschijnlijk nog even stukje fietsen. 

Ik wil je hartelijk bedanken voor de leuke berichtjes op me "flessepost" fijn dat het een lach op je gezicht heeft getoverd. Ik zat te genieten van de reacties en ook tijdens het maken had ik schik. Onderstaand kaartje heb ik gemaakt voor onze vrienden en tevens overbuurtjes. Ondanks dat ze beiden de 1ste vaccinatie hebben gehad toch Covid gekregen. Hij is op zijn werk besmet en heeft zijn vrouw aangestoken. Ze hebben behoorlijk last. Op bezoek gaat niet dus een kaartje in de bus gedaan welke ze vanochtend vonden.



Ze waren er blij mee appte ze al vroeg, missie geslaagd😊. Het schaapje is van MFT Farm Friends en zat nog in de verpakking. DSP is een oudje en zelfs lijntjes van een stickervel gebruikt...tekst in van Marianne design en rhinestones van de action. Gekleurd met Distress inkt en de achtergrond met Oxide. Wens je voor nu een fijne dag verder en blijf gezond! 



Challenge's 


21 opmerkingen:

  1. Beautiful CAS card love the cute sheep and inky background,the patterned border strips are the perfect finishing touch.Thank you for joining us at 613 Avenue Create and hope you will join us again
    Carol DT x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet card with brilliant ink blending and colouring. Your geometric edging strip works really well too. Thanks for joining us at we love Chocolate Baroque this month xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Ina, attent van je want dat is wel heel sneu dat ze nu beiden nog ziek geworden zijn. Ik vind dit ook heerlijk hoor, warmer hoeft voor mij niet.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice CAS design! I also love the colors. Thanks for a great submission to our challenge at 613 AVenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah,
    A Place To Start, Owner
    613 Avenue Create, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    The Color of Cards, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Blondine (las ik bij de flessenpost.....zo LEUK),
    Ik GENIET niet alleen van het MOOIE weer, maar ook van jouw manier van schrijven.....HEERLIJK Ina.
    En Beterschaap is GESLAAGD en in de smaak gevallen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really lovely design with a super cute image and background. Thank you for joining our Hand coloured or paper pieced challenge at We Love Chocolate Baroque.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje Ina! Heel mooie achtergrond en dat schaapje is zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik kom net thuis van mijn avonddienst en zit nog even te genieten op mijn balkon en heerlijk om dan even te bloggen! Wat een dot van een kaart Ina en wat een pech dat de buurtjes na 1 vacinatie toch nog Covid hebben opgelopen! Een troost kaartje va Ina zal ze goed doen en hopelijk worden ze wat minder ziek na 1 prik, blijft oppassen hè!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute. Love your card. Love the image and cas design. So much fun. Thanks for sharing over at Alphabet challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat sneu voor de buurtjes, je lieve kaartje heeft hun blijdschap gebracht, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is such a sweet creation, thank you so much for sharing and joining our June challenge at We Love Chocolate Baroque.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat naar voor ze, hopelijk knappen ze snel op!
    Jouw kaartje helpt wat om op te beuren, een heel gaaf en vrolijk kaartje is het! Leuk die combi met de rand en het schaapje, geeft pit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A lovely CAS card. I hope your neighbours are now recovering. Thanks for joining us at the Alphabet challenge. Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So very cute, fabulous CAS card..
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje voor je buren. Ik vind de tekst ook zo grappig. Heb deze week ook een kaartje verstuurd met Beterschaap. De ontvangers worden er vast vrolijk van.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke kaart maakte je voor je buren Ina.
    Balen zeg dat ze nu dan toch nog ziek zijn geworden. Daar ga je toch bijna niet vanuit nadat je de eerste vaccinatie hebt gehad hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congratulations, you were selected as a June, Week 1, TOP ROCKER at 613 Avenue Create. Thanks for sharing your project with us! Your project was inadvertently left off our week 1 listing, so you will find your project listed with the TOP ROCKERS for Week 2.

    CHANA MALKAH,
    A Place To Start, Owner
    613 Avenue Create, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    The Color of Cards, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartje heb je gemaakt! Bedankt voor nog een deelname aan onze Watercolour-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable card Ina.
    Thanks so much for joining us for our Love to Craft Challenge for June 2021.
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    BeantwoordenVerwijderen
  21. so lovely!Thanks for joining us at papercraft-challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina