Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 20 juni 2021

Magnolia Blossoms MFT

 Hallo!

Alweer zondag, wat vliegt de tijd...het lijkt wel steeds sneller te gaan voor mijn gevoel. Hebben jullie dat gevoel ook. Allereerst wil je bedanken voor je reactie op me vorige kaartje, zo leuk om te lezen. Gelijk ook maar een update over onze Willem de kat, hij is ernstig ziek en wordt niet meer beter. Heeft kanker in zijn gehemelte en dat is niet weg te halen. Zijn pootje en gedeelte buik werd binnen 1 dag kaal, rood en zette erg op. Zijn nu 3 maal om de dag een injectie wezen halen, iedere dag pijn medicatie en heeft een prik tegen allergische reactie gekregen. Lijkt nu rustiger te worden, eet beter en je merkt dat hij zich prettiger voelt. Morgen gaan we weer naar de dierenarts en zien we of wij het goed zien en hoe we verder gaan. Zijn kwaliteit van leven staat op de eerste plaats.

Vandaag laat ik jullie een one layer kaart zien met de prachtige stempelset Magnolia Blossoms van MFT, ik was op slag verliefd😍 en de bij behorende stansen zijn nog onderweg. Deze waren ze vergeten in het pakketje te doen. Ik heb hem ingekleurd met distress inkt. Tekst hoort ook bij de set en sequins zijn van Stampin Up. 

Zelf ben ik niet zo snel tevreden over mijn kaartjes maar deze vindt ik zelf mooi geworden en verstuur ik na onze vriendin die a.s donderdag jarig is en kortgeleden haar dochter heeft verloren. Ook heb ik een top plaatsje met onderstaand kaartje;

 

Zowaar 2 weken achter elkaar. Een hele eer vind ik dit. Voor nu wens ik je een fijne dag verder en blijf gezond. Tot snel en zij die een zomerreces houden, geniet van de zomer!


24 opmerkingen:

  1. This is beautiful, Ina! I love the composition and the clean styling! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah
    A Place To Start, Owner
    613 Avenue Create, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    The Color of Cards, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful creation x thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create , sending gentle hugs for your kitty xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de leuke magnolia’s. Erg mooi ingekleurd. Je mag zeker tevreden zijn.Fijn dat Willem goed reageerd op de medicatie. Niet leuk een zieke kat! Sterkte morgen bij de dierenarts. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Ina. Your magnolias are wonderfully coloured and such a lovely sentiment. Your friend will love her card! Thanks for joining us at The Flower Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely beautiful card and love the beautifully coloured magnolias,love the sentiment.Thank you for joining us at 613 Avenue create
    Carol DT x

    Beautiful CAS card and flowers-Thank you for joining us at Krafty Chicks
    Carol GDT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a beautiful stamp and your composition makes for a beautiful serene design. Thanks for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik kan me helemaal indenken dat je trots bent op deze kaart. Hij is ook supermooi! Helemaal geweldig die Magnolia stempel.
    Sterkte met Willem, klinkt allemaal heftig, Ina!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sweet image and lovely colours and design. Thank you for joining our 'Buttons and Bows' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oops, sorry but my second comment should have been Thank you for joining our challenge at We Love Chocolate Baroque.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What beautifully delicate Magnolias, thank you so much for joining in with our A/G with an option at Allsorts and also our June challenge at We Love Chocolate Baroque.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Maar wat een heftig bericht van jullie kat. Nooit leuk als ze zo ziek zijn. Altijd zwaar als je dan zo’n moeilijke beslissing moet nemen. Heel veel sterkte ermee. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze mooie stempels en ook erg mooi ingekleurd, je mag zeker tevreden zijn hoor,
    Heel veel sterkte met de kat en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is zeker een mooie set en ik snap waarom je ervoor viel! Je kaart is prachtig en de stempels heb je heel mooi gekleurd! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Ina.
    Wat naar dat jullie kat ziek is, sterkte met hem en met beslissen, ik weet dat dat moeilijk is. En natuurlijk van harte met je topplekjes, altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar kom ik nog aangesloft maar dat komt omdat de tijd vliegt, hihi O,jee ook al een zieke kat, bij mijn vriendin ook en heeft het helaas niet meer gered na veel medicatie en spuitjes. Veel sterkte met/voor jullie Willem. Je kaart is prachtig!!! en heel mooi de bijpassende tekst een dot van een kaart geworden en hoe mooi dat je in gedachten bij haar bent!
    En van harte met je dik verdiende topper!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your magnolia is beautiful, I love how you have stamped it in the corners and coloured them so beautifully. Thanks for joining us at we love Chocolate Baroque this month and congrats on your shout out xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart. Mooi ingekleurd. Dat zal je vriendin goed hebben gedaan. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad een pracht van een stempel, en ook zo mooi ingekleurd!! Maar goed dat je voor deze challenge de stanzen helemaal niet nodig had. Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge en heel veel sterkte met Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah gosdie, wat sneu voor jullie kat. Dat zijn echt van die vriendjes hè. Sterkte ermee.
    Deze stempel van MFT is een plaatje. Heel mooi geworden je kaart!
    Leuk dat je 2x op een rij tussen de toppers staat. Lekker van genieten.
    Heel leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous and lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts and over at We Love Chocolate Baroque Challenges!
    Happy Mid Summer Fest;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig kaartje maar dit wist je al...mooi gekleurd met je inkt....je bent goed bezig en gefeliciteerd met je behaaldw top.

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige Magnolia bloemen!
    Bedankt voor nóg deelname aan onze Watercolour-challenge op het 4 Season blog.
    En sterkte met Willem de kat....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vond de bloemen ook direct prachtig! Heb wel gekozen om allebei de bloemen te gebruiken in plaats van dezelfde. Dus me misschien niet helemaal aan de opdracht gehouden…. Jouw kaart is mooi, prachtig gekleurd! Meestal heb ik de inzendingen al bekeken voor ik aan een kaart ga beginnen, deze keer dus niet…. Anders had ik misschien toch een andere stempel gekozen. Gelukkig is mijn kaart niet te identiek aan de jouwe…. Dan had ik hem weggehaald denk ik, is niet zo leuk….

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina