Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 17 juni 2021

One layer mini slimline - No line coloring

 Hallootjes!

Vandaag kom ik even snel voorbij waaien.  Anders ben ik te laat met mijn kaartje welke ik gisteravond gemaakt heb, eigenlijk wilde ik Dutch card lovers en Liftchallenge  combineren maar helaas wilde niet zoals ik wilde. De stempel is van Avery Elle.


Ik ben benieuwd  naar je mening. Zal zo met onze kat Willem naar de dierenarts. Voor nu een fijne dag ondanks de warmte. 

Met deze kaartjes  






Challenge's 

21 opmerkingen:

  1. Great CAS card and love the beautifully stencilled Fushia flowers.Thank you for joining us at 613 Avenue Create and hope you will join us again.
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi your card would be perfect for the CAS challenge at Krafty Chicks
    Carol GDT x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. what a beautiful card ! Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
    https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Ina. Knap dat "no line coloring". Hopelijk niets ernstigs met je kat?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Willem is helaas ernstig ziek, zijn gehemelte blijft rood en geïrriteerd
      en dat is verkeerd spul en niet te genezen. En hij had nu ook nog opeens
      een dag kale voorpoot en stukje borst. Opgezet en rood. We proberen dit dmv
      injecties en zalf dicht te krijgen zonder lijden voor hem. Hoop dat we nog
      een poosje van elkaar kunnen genieten en dat we het hoofdstuk inslapen op kunnen
      schuiven.

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart Ina. Leuk met deze bloemen . Een belsjeblom? Hopelijk is er niets ernstigs met de kat? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi just popping back to say-Thank you for joining us at Krafty Chicks and hope you will join us again
    Carol GDT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en mooi ingekleurd.
    Proficiat met je topplaatsjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ina,
    ik vind hem prachtig. Maar waarom kan deze niet meedoen bij de Liftchallenge? Het is toch een one layer met bloemen?
    Hopelijk geen ernstige dingen met Willem?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So pretty. I love it.
    www.rsrue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Ina.....dit is wel een heel MOOI mini-slimline-kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig slimline kaartje en gefeliciteerd met je toppertjes. Ook nog veel sterkte met je kat.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He, Frysk famke! Ik vind je kaartje prachtig.
    Hopelijk kun je het ziek zijn van je kat nog een beetje gemakkelijker maken voor hem? Verkeerd spul, daar hebben we niets aan.
    Sterkte ermee. Groeten van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi slimline kaartje Ina, je hebt deze bloem prachtig ingekleurd. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie bloem heb je op het kaartje verwerkt! Mooi gekleurd. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful! Thanks so much for sharing this information with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig!
    Bedankt voor je 3e deelname aan onze Watercolour-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card.
    Thak you for joining us at the Sweet Stampers.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina