Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

dinsdag 8 juni 2021

Flessepost

 Hallootjes!

Ben ik zowaar alweer en ik wil je alleerst bedankt voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje(s). Ik ben vandaag thuis gebleven en heb qua werk niets gedaan. Ook niet ingelogd een dagje me time. Manlief naar werk en ik heb om 7 uur me bed nog even opgezocht, heerlijk nog even geslapen, wel de wekker gezet om te voorkomen dat ik een gat in de dag zou slapen. Half tien krantjes en koffie. Daarna wat op Marktplaats geneusd  want je weet maar nooit wat voor leuks je kan scoren. Afgelopen weekend nog 2 reverse confetti stansen en deze lagen vandaag al op me matje. Dank je wel Daniëlle.

Ook heb ik vanmiddag heerlijk gefreubeld en wat ik gemaakt heb zie je later. Uiteraard ook van het zonnetje genoten. Vandaag laat ik je kaartjes zien welke ik eerder gemaakt hebt en deze keer in de CAS stijl en geen sterkte of condoleance. Effe wat anders. 2 van de drie zijn bezorgd en deze blondine heeft vergeten eentje al op de foto te zetten. Ach mag de pret niet drukken toch...





De flessen en dahlia zijn van Darkroom door, giraffe van Katzelkraft  en tot slot hond en kat van Tim Holtz. Teksten Joy en SU. Inkt van Stampin Up en Distress gebruikt. Was even puzzelen maar het is gelukt om de dieren in de fles te krijgen. En de ontvangers waren blij verrast. Missie geslaagd dus.


Challenge's 


** Giraffe doet mee aan 4 seasons

18 opmerkingen:

  1. Lekker een me time dagje Ina en wát een SUPER leuke kaarten! De giraf én té gekke tekst er bij en de kat in de fles, énig!
    Ik lees wel vaker Marktplaats aankopen, ik zou niet weten waar ik zoeken moet 🤪.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt goed voor je gezorgd gisteren dagje me time is altijd fijn. En wat zijn het gave kaartjes.
    Mijn sokjes heb ik het hele jaar aan Ina :)
    Fijne dag vandaag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke serie kaartjes, mooie en grappige combi van materialen!
    Bedankt voor je deelname aan onze Watercolour-challenge.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A really lovely and fun collection of creations, thanks so much for joining in with our 'coloured/paper pieced' theme at We Love Chocolate Baroque and 'I love....' theme at Stamping Sensations June challenges.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als een welverdiend en heerlijk relaxed dagje.
    Je kaartjes vind ik supergaaf, onwijs leuk die flesjes met de dieren erin, knap gedaan! En het middelste kaartje met de mooie tinten en de dahlia in het roze flesje is ook een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaartjes met die beesten in een fles. Een heel leuk idee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige flessenpost! Ik moest zo lachen toen ik die giraffe in die fles zag, al is hij ook wel een beetje zielig zo.. en zeker knot good! Klinkt alsof je een heerlijke dag gehad hebt, ik ben morgen vrij dus misschien neem ik wel een voorbeeld aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk deze flessenpost. Ik lig in een deuk om die giraffe met tekst, helemaal geweldig die humor. Heerlijk zo'n dag voor jezelf, dat doe je goed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love this and I plan to give a go as soon as I complete my comments. Thanks for the inspiration and for playing along with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah,
    A Place To Start, Owner
    613 Avenue Create, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    The Color of Cards, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love these cards, they are so clever. Thanks for joining Stamping Sensations and 613 Avenue Create. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn dit enige kaarten met de fles. En wat leuk met de verschillende dieren. En grappige teksten.. Het zijn 3 toppers. Geniet van je me time. Wij hebben die tegenwoordig elke dag… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zulke gave ontwerpen!! En elk brengt een glimlach op mijn gezicht... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappige stempels. Mooi ingekleurd. Fijne zondag! Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congratulations! You have been chosen as a TOP ROCKER at 613 Avenue Create! Please stop by our blog and grab your badge. Thanks for your support!

    613 Avenue Create Resident Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cute images. Love it! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create. Vesna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Three great cards and I love the images.
    Thanks for sharing with us at Stamping Sensations, Avril x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love them!
    Thanks for joining us at 613 Avenue Create!
    xx
    Vivi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie kaarten voor de watercolour challenge bij 4 seasons challenge blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina