Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 25 juni 2021

Magnolia Blossoms met blends

 Hallo!

En ja hoor het weekend staat alweer voor de deur, weer een week om. Een week van werken en dierenarts bezoeken. Om de dag een prik halen en we zijn voorzichtig positief. Pootje knapt op en er komt zowaar weer haartjes op. Beter worden gaat niet maar zolang er kwaliteit van leven is zonder pijn en jeuk dan zijn gaan we nog een mooie tijd met ons harige kind tegemoet. Hoop doet leven🐈🐈

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik met Stampin up blends heb gekleurd, me eerste kaartje hiermee. Ik heb de kleur Pale Papaya gebruikt en met stampin markers blad en takken gekleurd, wederom de stempel Magnolia Blossoms van MFT gebruikt. De ontbrekende stansen lagen dinsdag op me matje. De gebruikte color jewels  en DSP zijn ook van SU en zijn Pale Papaya.  


Deze keer is het een slimline kaartje geworden, gebruikte stans is van Marianne design. Zelf ben ik alweer trots op het resultaat, moet niet niet gekker worden hahaha...twee maal achter elkaar. Tot slotwil ik je bedanken voor de leuke berichtjes op me vorige kaartje en steun voor Willem de kat.


Challenge's 






25 opmerkingen:

  1. Beautiful CAS card and love the flowers.Thank you for joining us at 613 Avenue Create and hope you will join us agin
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful card ! Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
    https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart net zoals de vorige met de Magnolia! Succes met het pootje van Willem!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze stempels lenen zich echt heel goed voor deze challenge en op je tweede kaart zijn ze ook al zo mooi! Prachtige slimline kaart, Ina in heel mooie kleuren! Dank voor je tweede inzending en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi slimline kaartje geworden en je weet het qua kleur is het niet mijn ding, maar dat doet niets af aan je creatie.

    Liefs Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your magnolia stamp image, it is so beautiful. Thank you for joining us at sweetstampers challenge,
    hugs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful card, thanks for sharing with us over at 'The Flower Challenge' ;) Viv DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje! Gelukkig knapt Willem een beetje op!
    Naar jou is ook nog een kaartje onderweg. Ik had geen adres van jou. Had wel gemaild maar het is al opgelost. Groetjes! Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het een beetje beter gaat met het pootje van Willem. Ik snap je helemaal.
    Je kaart is een plaatje, mooi gekleurd Ina. Heel fijntjes vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a beautiful card. Thanks so much for joining us over at AAA Birthday blog, hope to see you again. Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ein zauberhaftes Kärtchen.
    Danke für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaart ia. komtmooi uit op het odel zoals je de bloemen erop hebt gestempeld. fijn dat het met Willem beter lijkt te gaan. Veel sterkte er nog mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook heel mooi Ina! Het slimline formaat geeft toch weer een heel ander effect en past mooi bij deze stempel. Dankjewel voor het meedoen met de liftchallene en fijn dat het met Willem weer iets beter lijkt te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card, love your florals. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je mag zeker tevreden zijn met het resultaat, het is een prachtige kaart. En fijn dat het een beetje beter gaat met de kat.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absolutely BEAUTIFUL Ina! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So beautiful! I just love magnolias and your CAS design showcases them beautifully. Great color choices too! Thank you for joining us at AAA Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart. Slimline cards zijn zo leuk om te maken.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat het weer wat beter gaat! Hoop dat het zo blijft.
    Je kaart is mooi zeg!Prachtig gekleurd en heel leuk om voor een slimline card te gaan.
    Dank je wel voor deze 2e inzending. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik neem eens een kijkje op je blog. Wat een mooie kaarten maak je! Ook deze slimline is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW this is amazing and love it, thanks so much for entering our challenge with your fabulous design at[aNNie designer for The Sisterhood of Crafters]
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie bloemen en heel mooi ingekleurd.
    Erg leuk voor een slimline kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie chique kaart. Een chique design en de bloemen heb je mooi gekleurd. Sterkte met jullie kat. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina