Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

vrijdag 23 juli 2021

In jonkje

 Hallootjes!

Naar een poosje van afwezigheid laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb voor GerJanne en Peter, die de trotse Beppe en Pake zijn geworden van Jesse. Bij thuiskomst van hun vakantie heeft GerJanne laten weten dat hij goed aangekomen is en gewaardeerd werd. Altijd fijn om te horen. 

Tot onze spijt hebben we kleine Willem, onze rode kat, moeten laten inslapen. Zijn kwaliteit van leven ging toch nog plotseling snel achteruit en ja dan vind ik het onze plicht om hem voor pijn etc. te behoeden. Met pijn in ons hart deze beslissing genomen. Zelf ben ik helaas qua gezondheid  er ook niet beter op geworden en moet een pas op de plaats maken. En dat is voor deze dame moeilijk te accepteren. Om een lang verhaal kort te maken mijn kransslagaders zijn vernauwd. Nu nog meer medicatie dan ik al had en de nodige onderzoeken. Als alles op de rij staat wordt er gekeken hoe verder. En ik moet gelijk bellen en niet meer denken is van zelf gekomen en gaat van zelf weg...enfin i.p.v 100 ga ik voor de 99. Onkruid  vergaat niet.

Dan nu eindelijk  me kaartje



Jaja ook de binnenkant deze keer weer meegenomen. En zowaar een strik. De stempel is van Magnolia en al een oudje. Voor nu wens ik je een fijne dag/weekend. Blijf  gezond en geniet van onze ouderwetse Hollandse zomer. Ik kom binnenkort wel weer eens buurten. 


Challenge's

https://kraftychickschallenge.blogspot.com/2021/07/krafty-chicks-challenge-569-all.html

http://craftysentiments.blogspot.com/2021/07/new-challenge_0994704678.html

11 opmerkingen:

  1. Top je kaartje !!!
    En gezondheid is toch erg belangrijk....
    take care !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zo leuk en hij staat hier in de kat te pronken, de slinger was vol...
    Ik las je mailtje met wat je hierboven schreef en ik mail je nog terug hoor! In elk geval heel veel sterkte en ik geef Johan en iedereen gelijk: rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart!
    Zo verdrietig van jullie kat en balen dat er bij jou nog wat bij gekomen is! Maar...met de inzet van 99 en de positieve gedachten daarbij heb je al een heel eind gewonnen om het gewoon te halen! Geniet van het weekend en luister naar je lichaam (vinden we allemaal moeilijk...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een super leuk kaartje geworden Ina. Altijd verdrietig als je zo`n beslissing moet maken, jullie hebben het beste besloten voor Willem. Rustig aan moeten doen dat is niet makkelijk, pas goed op je zelf liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een geweldig leuk kaartje gemaakt voor GerJanne en Peter Ina.
    Wat vreselijk verdrietig, van jullie Willem. Sterkte!
    En dan ook nog eens meer gezondheidsproblemen van jezelf. 't Kan niet op hè. Beterschap in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Ina wat leuk je weer te zien in blogland. Een mooie kaart met een leuk afdrukje heb je voor de trotse grootouders gemaakt. Wat verdrietig dat jullie Willem in moesten laten slapen maar inderdaad wil je niet dat zo'n beestje pijn moet lijden. Ook wat jouzelf aangaat is het heftig nieuws wat je te verwerken krijgt, dat is niet niks. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattig kaartje heb je gemaakt voor Ger-Janne.
    En ja natuurlijk heel sneu van je kat, maar als hij gaat lijden is het toch beter zo. Verder heel veel sterkte met met je gezondheid, dat is ook niet niks. Dus doe gerust maar een stapje terug, ook op je werk. Gelukkig hebben wij onze hobby om te ontspannen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable little Prince Charming Baby! So happy you played along with Krafty Chicks Challenge this week.
    Diane - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a sweet image and wonderful card for the new parents. Thanks for joining the challenge at Krafty Chicks! Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje deze kaart voor GerJanne en Peter!
    Joh, geen fijn nieuws w.b. jouw gezondheid. Pas goed op jezelf en natuurlijk ga je er nog vol voor, maar toch.
    Een geliefd huisdier moeten laten inslapen is heel naar, ik ken het ook.
    Sterkte met alles, Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje voor de trotse opa en oma! Moeilijke keuze heb je moeten maken voor jullie kater. Je zult hem nog regelmatig missen!
    Sterkte met je lichamelijke klachten. Pittig, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina