Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 1 augustus 2021

Sending hugs

 Hallo!

Op deze herfstige zomer zondag kom ik even voorbij waaien om jullie een kaartje te laten zien welke ik gemaakt heb met de set van MFT let's work together, ik had deze al eerder gespot bij een release eerder dit jaar. Toen kon ik me beheersen om hem niet te kopen. Verleden week zag ik hem op MP voor bij komen en hoe toevallig bij een Blogmaatje, tja je voelt hem aankomen...nu in mijn bezit. De grote tekststans is ook van MFT. Zelf vind ik het kaartje geslaagd  en jij? Ook deze keer de binnenkant meegenomen 



Het DSP is van Stampin Up  en ik heb gekleurd met zowel Distress inkt als Stampin Up  inkt. Kaartje komt in me voorraad doosje, altijd handig.  Ik weet niet of het alleen bij is maar blogger laat niet al mijn gevolgde blogs meer zien..maar 10 nogšŸ¤” Tot slot wil je bedanken voor je reactie op me vorige kaartje en de lieve steunende woorden.  Voor nu een fijne dag verder en tot morgen, dan ben ik er weer met een gastdesigner kaartje.


Challenge's 

11 opmerkingen:

  1. A pretty and fun creation, many thanks for sharing and joining our current theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd deze kaart. Ook mooi dat je de binnenkaart hebt gedaan. Dat vergeet ik altijd maar het maakt het wel af.
    Wat sneu van kleine Willem. Altijd moeilijk om zo'n beslissing te nemen. Maar voor het beessie is het beter. Je eigen gezondheid gaat hoop ik met de nodige medicijnen een beetje beter. Ik hoop dat ze snel duidelijkheid voor je hebben. Kop d'r veur!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo werkt het he, las je iets bij een ander ziet en het is zo mooi dan wil je dat het liefs zelf ook hebben... ik ken het! Maar hij is erg gaaf en je kaart is leuk!
    Bij mij zie ik alles in de zijbalk. Leeslijst weet ik niet, nog niet gekeken.
    Lekker dat je de vakantie nog tegoed hebt. En lekker eten vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really lovely card,sweet image. Thanks for joining 613 Avenue Create and We Love Chocolate Baroque challenges. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That's a fab MFT die and I like how you used it too. Wonderful image and to continue on the inside makes it all look amazing. Thanks for sharing with us at We Love Chocolate Baroque challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome card ! Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx Please join us again.
    https://wwwkraftyjean.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your little treehouse and that wonderful background paper. the contrast with the white is just wonderful. thanks for joining us at we love Chocolate Baroque this month xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such an adorable scene you have created. Love the background and die cut sentiment. Thanks for joining us in our ATG challenge at Krafty Chicks!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for joining Allsorts challenge with your entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is superleuk!! Wat mooi om de tekst zo uit te stanzen en het achtergrond papier er doorheen te laten zien. Helemaal leuk met de blaadjes in combinatie met de bosdiertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina