Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

maandag 2 augustus 2021

GD kaartje - 4 seasons swap challenge

 Hallo!

Vandaag ben ik er met een kaartje voor het 4-seasonchallenge blog. Ik mag deze keer gast designer zijn nadat ik bij de vorige challenge in prijzen ben gevallen met mijn  Flessenpost kaartje, zowaar  een eerste plekje. Iets waar ik ontzettend van geniet. Het thema van de nieuwe challenge is/was  een echte uitdaging voor mij Retro.  Het precieze hoe en wat staat op het blog van 4 seasons. Gelukkig had ik van de dames bij mijn prijsje ook een paar DSP vellen gekregen waaronder eentje met cassette bandjes....wie kent ze nog🙊. Qua kleur ook de jaren 60-70. Ik helemaal blij....



Ook de binnenkant ben ik deze keer niet vergeten en de ontvanger van kaartje was er blij mee. Missie geslaagd!  Doen jullie ook gezellig mee met challenge?  Voor de liefhebber deze grote tekst stans is van Time for tea Designs en **hier** verkrijgbaar.

Voor nu wens ik je een fijne dag en tot laters.





 





12 opmerkingen:

  1. Jij dus ook aan het dubben voor deze leuke retro-challenge maar dankzij je leuke en welverdiende prijs is het helemaal gelukt! Back to the ....en áltijd verfrommelde tapes óók van de videorecorder hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja!! Ik ken ze nog. Mijn kinderen keken met heeeeeele grote ogen toen ik vertelde hoe ik vroeger dingen opnam van de radio, op een cassette bandje😋.
    Je hebt een hele leuke voorbeeld kaart gemaakt, zeker heel erg retro.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zo netjes en super Retro uit! Gaaf gedaan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ina,
    Eindelijk weer even in blogland ik kan de flow nog niet zo erg vinden na mijn vakantie. Onwijs druk op het werk dus gewoon nog weinig puf en merk dat mijn enkel ook nog niet 100% is. Je hebt je retro gast kaartje ontzettend goed bedacht en ja we waren uren zoet met opnemen van de radio op cassette bandjes haha Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke retro kaart! Leuk al die cassette bandjes. Volgens mij zijn wij ook al retro...hahahaha.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf deze kaart met dat leuke dessin-papier en ik ken ze zeker nog. Heel de top 40 werd op vrijdag opgenomen en maar duimen dat er niet doorheen gepraat werd hihi. Leuk dat je gast-designer mocht zijn Ina.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart voor deze best moeilijk uitdaging. Het is je heel goed gelukt met deze leuke materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker missie geslaagd. Wat een leuke kaart! Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk zeg! Ik heb volgens mij ook ergens een papiervel dat er op lijkt. Ik ga eens kijken. Wat kun je daar dan blij van worden he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk kaartje. Papier is zo mooi past perfect bij de challenge.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een geweldige en krachtig kaart, heel tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk kaartje Ina! Die knallende tekst past helemaal bij het achtergrond papier. Het doet me een beetje aan een LP hoes denken uit die tijd. Het was me dinsdag niet meer gelukt bij je langs te komen (druk, druk, druk) dus die koffie zal inmiddels wel koud zijn.. sorry! Ik ga natuurlijk wel even kijken wat je met die leuke stempeltjes van MFT gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina