Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 26 augustus 2021

Frosty Friends

 Hallo!

En allemaal weer terug van  vakantie en uitgerust? Wij hebben de vakanties nog tegoed. Merk wel dat ik er langzamerhand wel aan toe ben. Vandaag  was ik vrij omdat er een collega op vakantie is en daar werk ik morgen voor. Moest nodig HH klusjes doen maar zo geen zin in....helaas pindakaas er lopen hier geen kaboutertjes rond.  Daarna nog een paar boodschappen gehaald en uit eindelijk ter ontspanning een kaartje gemaakt. Een CAS kaartje, ik mag deze graag maken.  


Zoals je een winterse kaartje, loop beetje achter met kerstkaartjes  en ik plaats deze bij 52weekstochristmas week 34 alweer en bij knutselsenkadootjes is het thema transport ik heb voor een slee gekozen. Sleeën ipv vliegen, varen en rijden.  Me hobbykamer is weer begaanbaar maar nog niet helemaal klaar.

Gebruikte materialen, cardstock, tag, lint, sequins, touw, embossing folder zijn van Stampin Up, de sneeuwpop is van Marianne design  Snowmen, Eline's snow fun en tot slot is de tekst van Penny Black Merry up. 



14 opmerkingen:

  1. Een leuk en vrolijk kaartje met de slee en sneeuwmannen! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje is dit....ben er helemaal weg van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartje, leuk die slede. En kijk ze een plezier hebben samen. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC, en bij K&K. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf kaartje, mooie sneeuwpoppen op je kaart.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super lief kerstkaartje heb je gemaakt, en een slee is uiteindelijk een goed vervoersmiddel als er sneeuw ligt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje! Goed idee die slee, heel origineel!
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    En werk ze dan morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is dit kerstkaartje Ina...zo mooi die lieve stempeltjes en die leuke tag erop!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief kaartje Ina.
    Zo leuk met de sneeuwpopjes en de tag erachter.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Ina met die lieve sneeuwpopjes. En ja, dat huishouden en die kaboutertjes, hier hebben we ze ook niet.
    ook ik heb mijn vakantie nog te goed, het is bijna zo ver, ben er ook echt wel aan toe.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ina, wij hebben de vakantie ook nog tegoed, ook ik kijk ernaar uit. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt. Leuk die embossing erbij.
    Gezellig je hier te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na hard werken even ontspannen met de hobby, heerlijk. Gaaf kaartje!
    Fijn dat je vakantie eraan zit te komen, kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heerlijke en schattige winterse kaart.
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaart met die olijke sneeuwpoppen!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina