Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

zondag 12 september 2021

Ren Lycka

 Hallo!

Hoop alles goed met je aan de andere kant van het scherm. Hier gaat alles zijn gangetje, aftellen naar me mini vakantie. Vanaf  a.s donderdag 10 dagen vrij. Heb ik zo'n zin in. Effe bijtanken, lui zijn, freubelen en bloggen. Ben te lang niet bij je langs geweest, geen onwil maar gewoon geen puf en moe. Alle uitslagen zijn nu binnen. En het goede nieuws is dat er gelukkig nog geen volledige afsluitingen zíjn in de kransslagaders, helaas wel in de kleinere vaten. Nog meer medicatie, strenge controle door cardioloog en ik hoop dat vooral mijn moeheid afneemt. Moet allert blijven en bellen als het anders wordt..en tja ik denk altijd gaat wel over, dus dat mag ik niet meer doen. Makkelijker gezegd dan gedaan voor mij. Nu genoeg, einde update! Nog vragen dan weet je me te vinden.

Tijdje geleden heeft Janneke voor ons de nieuwe Ren Lycka kit besteld, nummer 7 alweer. Ik heb tussen de bedrijven door met inkt en stempels gespeeld. Heerlijk ontspannend en nu laat ik je vast een van de stempels van de kit zien. Ik heb een scrapling ermee gemaakt. Achtergrond met stencil van Dutch doobadoo en distress inkt. De set die ik gebruikt is  Perfekt Matchning HW21265. De tak (die) er achter  komt uit Forever Fern van SU.


Ik ben benieuwd naar je mening en wens je voor nu een fijne dag  verder en blijf gezond!
Tot slot nog bedankt voor je reactie op me vorige kaartje, waardeer ik heel erg😊


Challenge's 


14 opmerkingen:

  1. Joh Ina, ik heb geloof ik héél wat gemist bij je want ik wist niks van je gezondheidsproblemen. Vanzelf over gaat helaas niet veel dus goed op jezelf passen en naar je lichaam luisteren!!
    Je scrapling is schattig met die sterren en het leuke Hanglarstempeltje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just adorable! Great coloring on this cute image! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke en lief kaartje mooie stempel!
    Die moeheid is echt niet fijn hoop dat het gauw beter gaat. Pas goed op jezelf en geniet van je 10 me time, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf zoals je deze weer gecombineerd hebt! Ben natuurlijk weg van de achtergrond gemaakt met het stencil...
    Hoop dat het langzaam maar zeker wat beter gaat; sterkte!! Geniet straks van zoveel dagen vrij; effe bijkomen... Hoop dat het dan goed weer is, want mijn man en ik hebben dan eindelijk onze vakantie... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met dit leuke stempeltje. Wat naar dat je zo met je gezondheid tobt en moe bent... toch verstandig om wel naar je lichaam te luisteren. Gelukkig dat de uitslagen meevallen.. maar het lijkt me niet zo fijn om veel pillen te moeten slikken... je hebt natuurlijk geen keus. Maar rustig aan en geniet van je vakantie... lekker even doen wat je leuk vind. Geniet ervan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef wat een heftig bericht Ina, niet fijn als je deze gezondheidsklachten hebt en natuurlijk heb je dan geen puf, pas heel goed op jezelf hoor! Hoop dat de medicijnen voor een goede balans gaan zorgen. Vakantie in het vooruitzicht en af en toe voor de ontspanning een kaartje maken zal je hoop ik goed doen. Je werkt toch geen 36 uur per week meer hè?! Het wordt ook wel een beetje tijd voor me-time! Het is een schattig stempeltje en heel leuk je distress achtergrond met takje...de tekst is ook top!
    Dikke knuf van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute card and image! Hope you are feeling better soon! Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
    Diane TSH DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Huh, ik lees hier dingen die ik helemaal gemist heb...... ik heb je al een hele poos niet bezocht denk ik.
    Ik blog in de zomer altijd heel weinig en dan mis ik veel.
    Pas goed op jezelf en inderdaad, niet negeren!
    Je scrapling vind ik erg leuk, zo mooi, het meisje als blikvanger tegen de mooie achtergrond. Wat mooi (en ook knap) dat je verder niks hebt toegevoegd, ik wil altijd teveel op zo'n kaart plakken, maar dit is goed zoals het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely creation! Thanks for joining us at Crafty Calendar Challenge.
    Hugs!
    Farida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je scrapling is prachtig. Je update ietsjes minder. Gelukkig weet je nu wel wat er aan mankeert. Wel direct aan de bel trekken hoor, als er iets gebeurt. We denken veel te vaak dat het vanzelf weer overgaat. Straks maar eens lekker een weekje niets doen!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Logisch dat je naar je vakantie uitkijkt Ina en steeds moe zijn is ellendig, hopelijk helpt daar deze medicatie al wat voor. Je scrapling is leuk met die mooie stempel voor die mooie achtergrond. Pas foed op jezelf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk Ina! Prachtige scrpaling. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Lekker hoor vakantie en 10 dagen vrij. Lekker ontspannen.
    Sterkte met de medicijnen en rustig aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige scrapling heb je gemaakt. En straks lekker genieten van je mini-vakantie. Maar ook sterkte gewenst met je gezondheid.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie scrapling heb je gemaakt, geniet van je mini vakantie. En heel veel sterkte met je gezondheid, je lichaam vertelt je wanneer het teveel wordt, luister erna...bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina