Hallo, van harte welkom, wat leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik wens je veel kijk plezier en laat gerust een berichtje achter

donderdag 16 september 2021

Mistletoads en grutsk!

 Hallo!

Jahaaa vakantie en deze begint goed. Droog en een zonnetje...wel zo nu en dan een wolkje maar dat mag de pret niet drukken. Vanochtend eerst naar de kapper geweest stond voor aflopen week op de planning maar deze blondine kwam op de donderdag middag  ervoor dat ze cursus had. Oeps...effe planning omgooien. Ben nu weer erkend BHV-er incl. reanimatie.  Nu weer lekker kort koppie. 

Ook heb ik nog een nieuwtje waar ik grutsk ( trots/vereerd in het Fries) op ben. Vanaf morgen ben ik DT lid bij een blog waar men CAS vraagt...deze start altijd op vrijdag😉. Mijn eerste bijdrage zie je morgen en ik hoop dat je komt kijken en meedoet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik gemaakt heb een stempel van Whimsy Stamps. Ik zag deze en werd er gelijk verliefd op en oeps er vielen meer in het mandje....kon niet kiezen dus Johan zei doe je ze allemaal (óók hij vind ze erg leuk) dat werd mij iets te gek......uiteindelijk 5 gekozen🙈. 

Aangezien ik achterloop met kerstkaartjes eerst deze maar gemaakt is tenslotte kerstkaarten donderdag  hihihi


Dit kaartje laat ik meedoen aan hoe kan het ook anders aan 52weekstochristmas week 37 alweer..de tijd vliegt gewoon. Voor we het weten vieren we kerst en zijn we 2022😄😄.

Gebruikte materialen zijn; DP, inkt en cardstock SU. De kerstbal is een deel van Hero arts fancy dies. Lint van een tuincentra en het glimmertje is gemaakt met een Nuvo  marker. Vanwege drukke achtergrond geen sequins oid.  

Tot slot wil je bedanken voor jullie lieve, meelevende woorden en reactie op me vorige kaartje. Dit is zo fijn en geeft een warm gevoel. Dank!! 




14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! En gefeliciteerd met je DT! Ben benieuwd wat je 1e is.... Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een te gekke kerstkaart.
    Succes met je DT-schap!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart Ina. Gaaf die achtergrond en van die leuke vrolijke kikker word ik meteen blij. Gefeliciteerd en succes met je dt lidmaatschap. Leuk dat je meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk voor je DT en ook CAS! Ik kom zeker bij je kijken. Wij zeggen gruëts in het Limburgs en dat mag je zijn als een nieuwe DTer. Fijne avond liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke kerstkaart en een super leuke stempel.
    En gefeliciteerd met je DT-schap. Veel succes gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig grappig stempel, begrijp dat je er meerder meenam, hele leuke kaart.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig kaartje! Lekker kleurrijk met dat achtergrondje. Leuk dat je DT lid geworden bent bij CAS on Friday! Ik ga nog gauw even verder kijken op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stempel, kan me voorstellen dat je daar verliefd op werd.
    Wat heb je het ook mooi gekleurd.
    En je hebt gelijk wat betreft de achtergrond, druk genoeg, dus meer heeft deze kaart niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
    wat is de kikker leuk, daar komen vast nog een heleboel leuke andere kaarten mee. Ik ben ook wel benieuwd naar de andere stempels die in je mandje gevallen zijn.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf, wat een mooi dessin papier met al die europese teksten erop! DE KIKKER IS ZO VROLIJK met zijn kerstmutsje op en slingerd zo 2022 in, hihi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vrolijke kerstkaart, Ina! En wat heerlijk als je man zegt "dan doe je ze toch allemaal". Ik zou het wel geweten hebben...
    Gefeliciteerd met je DT schap voor het CAS blog, leuk hoor!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, Supermooi en super, super leuk !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke geinige kerstkaart.wat een eer dat je designer bent geworden bij cas op vrijdag.superleuk voor je. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal top !!!!
    Geniet van je DT schap !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs bent geweest, ik zou het erg leuk vinden als je ook een reactie achterlaat want dat vind ik erg leuk om te krijgen en te lezen. Wanneer je me creaties mooi vind, dan nodig ik je uit om mijn volger te worden.

Voor nu een fijne dag en tot ziens!!
Hartelijke groetjes van Ina